استقلال؛ شاخصه‌ اصلی نظام اسلامی
کد خبر: 3748774
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

استقلال؛ شاخصه‌ اصلی نظام اسلامی

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: یکی از شاخصه‌های بزرگ نظام اسلامی، استقلال آن است و امروز استکبار جهانی عصبانی است و وعده یک ساله و یک ماهه می‌دهد و همچنان نیز وعده می‌دهد و سر خود را با وعده‌هایی که محقق نمی‌شود گرم می‌کند.

دشمنان در صحنه‌های اقتصادی کشور ناکام می‌مانند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز31 شهریور، در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور از ایمان برخوردار هستند و به صورت هدفمند از آرمان‌های جامعه خود دفاع می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مردمی هستند، افزود: این نیروها از مردم و با مردم و دارای استقلال هستند و نیروهای مسلح بسیاری از کشورها به دلیل عدم استقلال و تاثیرپذیری از بیگانگان، نه آرمان و نه استقلال دارند و مزدورانه برنامه‌های بیگانگان را عملی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمنان در پشت مرزهای برخی از کشورهای خاورمیانه می‌گویند این‌ها مانند گاو شیرده هستند و بعد از شیردهی سر آن‌ها را می‌بریم.
عبادی تصریح کرد: دشمن خود اعتراف می‌کند که بقای این حکومت‌های غیرمردمی و غیر ایمانی به دلیل ما است و گرنه یک هفته هم دوام نمی‌آورند.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح سایر بسیاری از کشورها مجری برنامه‌های دشمن هستند، اظهار کرد: در گذشته نیز این آثار شوم دشمنان بوده و حتی آنچه در واقعه کربلا به وجود آمد نیز سلطه بیگانگان بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در واقعه کربلا بیگانگان در حکومت‌های خودخواه و ضد مردمی و ضد ایمانی نفوذ کردند و در نتیجه نیز ائمه اطهار(ع) را قتل عام کردند.
عبادی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های بزرگ نظام اسلامی، استقلال آن است و امروز استکبار جهانی عصبانی است و وعده یک ساله و یک ماهه می‌دهد و همچنان نیز وعده می‌دهد و سر خود را با وعده‌هایی که محقق نمی‌شود گرم می‌کند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس ده‌ها کشور پشت رژیم بعثی عراق بودند اما در مقابل نیروهای مسلح با ایمان و با اقتدار کشور شکست خوردند و هیچ گاه جرأت حمله نظامی را نخواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن همچنان حیله و مکر می‌کند، تصریح کرد: دشمنان بدانند در صحنه‌های اقتصادی هم ناکام می‌مانند و مردم و نیروهای مسلح ایران به لطف الهی سرافراز از این صحنه‌ها بیرون می‌آیند.
عبادی بیان کرد: دشمن مسائلی که به راحتی در کشور قابل حل را بزرگ جلوه می‌دهد لذا مردم باید بصیرت و توجه به مکر و حیله دشمن داشته باشند.
وی یادآور شد: باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را فرا بگیریم تا به نظام بشریت آسیب وارد نشود و با هوشیاری مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم.
انتهای پیام

captcha