«مناجات عاشورایی» در خانه موزه شهید مهدی‌پور
کد خبر: 3754291
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

«مناجات عاشورایی» در خانه موزه شهید مهدی‌پور

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه «مناجات عاشورایی» با حضور سوگواران حسینی، 19 مهرماه در موزه شهید مهدی‌پور برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه «مناجات عاشورایی» با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با آموزه‌های قیام حسینی و شخصیت و سیره حضرت سیدالشهدا(ع)، پنجشنبه، 19 مهرماه در خانه موزه شهید مهدی‌پور میزبان شهروندان می‌شود.
این مراسم که از ساعت 8:15 برگزار خواهد شد؛ با بیان ابعاد عاشورا و قیام حسینی، قرائت زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی همراه است.
عاشقان اهل بیت(ع) جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه موزه شهید مهدی‌پور به نشانی میدان المپیک، شهرک چشمه غربی، خیابان شهید مهدی‌پور مراجعه کنند.

سلسله جلسات «چراغ هدایت» در خانه فرهنگ امیرکبیر

خانه فرهنگ امیرکبیر نشست «چراغ هدایت» را امروز، 17 مهرماه از ساعت 16 با حضور کرمانی‌نژاد، کارشناس مذهبی و اساتید قرآنی برگزار می‌کند.
در این نشست که به همت کانون آکادمیک این مرکز برگزار می‌شود؛ ضمن آموزش قواعد قرآن کریم از قرآن‌آموزان آزمون قرائت و تجوید گرفته می‌شود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان المپیک، بلوار امیرکبیر، بلوار کاج، شهید زینعلی، سروستان 9، پلاک 99 مراجعه کنند.

محمد اسماعیل‌زاده
انتهای پیام

captcha