تمدید مهلت دریافت مقالات همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت‌الله لنکرانی
کد خبر: 3769375
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

تمدید مهلت دریافت مقالات همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت‌الله لنکرانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیرخانه همایش ملی دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی با توجه به درخواست مکرر اساتید، طلاب و دانشجویان، زمان دریافت مقالات را تا دی‌ماه 97 تمدید کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دبیرخانه همایش ملی دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی در این باره اعلام کرد: با عنایت به درخواست مکرر اساتید، طلاب و دانشجویان جهت تمدید زمان دریافت مقالات به‌دلیل ضیق وقت و تقارن فرصت نگارش مقالات با ایام سوگواری محرم و صفر؛ به تصمیم شورای برنامه‌ریزی همایش، زمان دریافت مقالات که پیش از این اول آذرماه اعلام شده بود، یک ماه دیگر  تا تاریخ 1 دی‌ماه 1397 تمدید می‌شود.

اولین همایش ملی دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی، ۱۸ بهمن ماه در قم، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و با حضور شخصیت‌های دینی برگزار می‌شود.

تمدید مهلت دریافت مقالات همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت‌الله لنکرانی

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی قم، میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ارسال یا با شماره‌ه ۰۲۵۳۷۷۳۰۱۷۵ تماس بگیرند.

این همایش در محورهای اعجاز، قرائات، اصول تفسیر و تحریف‌ناپذیری برگزار و آثار برتر ارسال‌کنندگان در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد.

مریم بشیری

انتهای خبر

captcha