برپایی محفل «کاروان قرآنی انقلاب» در «فریمان»
کد خبر: 3789175
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

برپایی محفل «کاروان قرآنی انقلاب» در «فریمان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی انقلاب با حضور در شهرستان فریمان، زادگاه استاد شهید مطهری، محفل قرآنی را در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار کرد.

برپایی محفل «کاروان قرآنی انقلاب» در «فریمان»به گزارش ایکنا؛ همزمان با شب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان فریمان، زادگاه استاد شهید مطهری، حضور پیدا کرد تا محفل انسان با قرآنی در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان برقرار کند.
در ابتدای این برنامه که با اجرای سیدوحید مرتضوی و پخش مستقیم از رادیو قرآن همراه بود، علی اژدری، قاری ممتاز فریمانی با تلاوت آیاتی از قرآن به زیبایی تشویق جمع حاضر را برانگیخت.
در ادامه حجت‌الاسلام ایزدی، امام جمعه شهرستان فریمان، دقایقی به خیرمقدم و سخنرانی پیرامون قدرت قرآن در پیروزی انقلاب پرداخت. سپس احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از قرآن را تلاوت کرد.
درادامه برنامه‌های این محفل قرآنی، اعضاء گروه تواشیح حضرت ولیعصر(عج) به اجرای قطعه‌ای به مناسبت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
محمدرضا صلحجو، پیشکسوت قرآنی، در بخش دیگری از این برنامه، به سخنانی پیرامون انقلاب پرداخت و سه عامل شرک، فساد و ظلم را از دلایل شکست حکومت پهلوی برشمرد و تصریح کرد: این سه عامل شرک، فساد و ظلم در هر جامعه‌ای رخنه کند، پایه‌های آن جامعه سست و ویران خواهد شد.
وی افزود: طاغوت دارای قدرت کمی نبود، اما با سلاح قرآن توانستیم آن را به رهبری امام از پای درآوریم.
سپس همزمان با ابتهال شنیدنی سیدکریم موسوی، قاری و مبتهل بین‌المللی کشورمان، آیین پرچم‌گردانی ضریح منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط خادمان این بارگاه نورانی صورت گرفت که بر معنویت این فضای قرآنی افزود.
حسن ختام این برنامه، تلاوت یکی از قاریان بین‌المللی اهل فریمان یعنی سیدمحمدجواد حسینی بود که با تلاوت پرشور خود، تشویق همشهریان خود را برانگیخت.
بعد از تلاوت حسینی، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی دقایقی به خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به مردم و کاروان قرآنی انقلاب پرداخت.
گفتنی است، کاروان قرآنی انقلاب بعد از اجرای این محفل قرآنی راهی شاهرود شد تا راهپیمایی ۲۲ بهمن را در کنار مردم این شهر سپری کند.
انتهای پیام

captcha