سرمایه‌گذاری برای مردم با مردم
کد خبر: 3795189
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
فرماندار خوشاب بیان کرد:

سرمایه‌گذاری برای مردم با مردم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حسن ابارشی در جمع کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شهرستان خوشاب، گفت: در رویکرد استاندار جدید خراسان رضوی طرح سه ضلعی اقتصادی با هدف «با مردم، برای مردم سرمایه‌گذاری کنیم» در حال اجراست که یک ضلع آن سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی هستند که دغدغه معیشت مردم را دارند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسن ابارشی، فرماندار خوشاب، 12 اسفندماه در جمع کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این شهرستان با اشاره به سخنان استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شاید برخی هنوز فکر می‌کنند هزینه کردن پول نفت در راه‌سازی، درست کردن زیرساخت‌های کشور و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در جایی که معیشت و اقتصاد دچار مشکل است، اشتباه باشد.
وی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای قرار دارد و در برخی از نقاط ضربه خوردیم، اضافه کرد: باید قبول کرد یک دهه است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را اقتصاد قرار داده و با اینکه دولت یازدهم و دوازدهم با شعار اقتصادی وارد میدان شد ولی هنوز در حوزه اقتصاد دچار چالش هستیم.
همه یک‌دل و یک‌صدا به میدان آمده‌اند
ابارشی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار، نابسامانی در سرمایه‌گذاری، مشکلات صادرات و واردات و از همه مهم‌تر حس بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: مجلس، دولت و حاکمیت نظام همه یک‌دل و یک‌صدا به میدان آمده‌اند تا مشکلات را حل کنند.
فرماندار خوشاب با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: در رویکرد استاندار جدید خراسان رضوی طرح سه ضلعی اقتصادی با هدف «با مردم، برای مردم سرمایه‌گذاری کنیم» در حال اجراست که یک ضلع آن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان که دغدغه معیشت مردم را دارند، هستند و در ضلع دیگر نمایندگان مجلس پشتیبان آنها و در ضلع سوم نمایندگان دولت، کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدماتی قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه در این طرح ائمه جمعه شهرستان‌ها نظارت عالیه دارند و از نزدیک درگیر کار شده‌اند، افزود: با مشارکت ائمه جمعه و بهره بردن از ظرفیت آنها در برخی از نقاط که از دست دولت و مسئولان کاری ساخته نیست و به نوعی کار گره خورده است، مشکلات کارآفرینان به راحتی به‌دلیل حضور ائمه جمعه در بین مردم قابل حل است.
ابارشی با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر علی‌رغم اینکه پول و سرمایه و منابع بانکی موجود بوده ولی به‌خوبی نتوانستیم برای سرمایه‌گذاری بهره ببریم، گفت: این موضوع نشان می‌دهد دغدغه کارآفرینان فقط پول و سرمایه نیست و عوامل دیگری برای سرمایه‌گذاری دخیل هستند که با به میدان آمدن همه مسئولان و نمایندگان مجلس همگی قصد داریم مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را حل کنیم.
وی با اشاره به اینکه در مثلث اقتصادی یکی از حامیان کارآفرینان رؤسای دادگستری و قوه قضائیه است که حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران می‌کنند، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه با تک تک سرمایه‌گذاران در چارچوب اجرای اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.
جهاد فقط جنگ نظامی نیست
حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب نیز در این جلسه با بیان اینکه جهاد معنایش فقط حضور در جنگ نظامی نیست، گفت: جهاد در جبهه اقتصادی نیز صدق می‌کند و هر کس در این جنگ فدا شود شهید است.
وی با تأکید بر اینکه در حکومت مهدویت نیز اقتصاد نقش مهمی خواهد داشت، بیان کرد: اگر در حوزه اقتصادی کاری انجام ندهیم مدیون خون شهدا و مدیون انقلاب خواهیم بود.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

captcha