قبولی ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان کردستانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3800312
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

قبولی ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان کردستانی در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از قبولی ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از قبولی 70 درصد از شرکت‌کنندگان کردستانی در بزرگترین رویداد حفظ قرآن کشور خبر داد و اظهار کرد: شهرستان‌های سنندج، سقز و کامیاران به ترتیب بیشترین درصد قبولی در آزمون را داشتند.
وی افزود: از تعداد سه هزار و 351 نفر شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم استان کردستان تعداد دو هزار و 265 نفر موفق به کسب حد نصاب امتیاز قبولی آزمون شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به رشته‌های این آزمون اشاره و بیان کرد: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سه گروه امتحانی شامل گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته در اسفندماه سال گذشته در دو بخش کتبی و شفاهی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.
وی در پایان یادآور شد: به نفرات برگزیده آزمون گواهینامه معتبر حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی این سه نهاد دست‌اندرکار اهدا خواهد شد و طی مراسمی در اردیبهشت‌ماه سال جاری از نفرات برگزیده در قرعه کشی سراسری تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha