کلام الهی در حوزه اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد
کد خبر: 3813345
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
نمایشگاه چهاردهم/

کلام الهی در حوزه اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ استاندار خراسان رضوی گفت: کلام الهی در بخش‌های فرهنگ، روابط انسانی و خانوادگی ‌وجود دارد و می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کلام الهی می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز مورد استفاده قرار گیردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، شب گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه، در اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن  و عترت مشهد که در نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سخنوران، علمای محترم و تمام کسانی که اهل قرآن هستند، می‌توانند ما را با معارف اسلامی و قرآن آشنا کنند.
وی اضافه کرد: کلام الهی در بخش‌های فرهنگ، روابط انسانی و خانوادگی ‌جود دارد و می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز مورد استفاده قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: به برکت جمهوری اسلامی، قرآن که پیشتر در کتابخانه‌ها بود، به بطن زندگی ما وارد شد که امیدواریم روز به روز جوانان ما و نسل نوی ما جهت معارف اسلامی و قرآنی کوشا باشند.
رزم‌حسینی ادامه داد: امروز عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات است که می‌تواند زمینه مناسبی برای شناخت بیشتر قرآن کریم باشد. امیدوارم ما به‌عنوان کارگزاران و مسئولان، زمینه‌ساز بهتر و بیشتر حضور قرآن در زندگی مردم باشیم.
وی بیان کرد: امروز نیاز ما به انس با قرآن نسبت به گذشته بیشتر از است و ماه مبارک رمضان این فرصت را برای ما به‌خوبی فراهم می‌کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: امیدوارم در سال‌های آینده هم به همین ترتیب با محتوای بیشتر و بهتر بتوانیم نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم و الگوی خوبی جهت عمل به قرآن در خراسان رضوی باشیم.

انتهای پیام

captcha