برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در تایباد
کد خبر: 3819042
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در تایباد

گروه شهرستان‌ها – رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ تایباد گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز 28 خرداد‌ماه در تایباد برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در تایباد اعلام شدسیدابوالفضل محمودی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در تایباد سه‌شنبه 28 خردادماه ساعت 15 در دو مکان مجزا در مزار مولانا ویژه آقایان و دارالقرآن حضرت ولیعصر(عج) برای خانم‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: متسابقان در رشته‌های حفظ کل، حفظ 5، 10 و 20 جزء، قرائت ترتیل، تحقیق، اذان و دعاخوانی با یکدیگر در تاریخ مذکور به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند. این دوره از مسابقات را سه داور آقا و سه داور خانم قضاوت خواهند کرد.

محمودی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه عنوان کرد: مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برای افراد بالای 18 سال برگزار می‌شود و افرادی که بتوانند بالاترین امتیاز را در مرحله شهرستانی کسب کنند، به مرحله استانی وارد شده و در آن مرحله با رقبای خود رقابت می‌کنند.

در سال گذشته حدود 100 نفر از شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد و باخرز در رشته‌های مختلف شرکت کردند و مسابقات به صورت محوری بین این سه شهرستان‌ به میزبانی تربت‌جام برگزار شد و از میان نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام

captcha