آغاز سومین دوره مسابقات قرآن لیگ تکواندو
کد خبر: 3823246
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

آغاز سومین دوره مسابقات قرآن لیگ تکواندو

گروه مسابقات ــ هفته اول سومین دوره مسابقات قرآن لیگ تکواندو از روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شده و تا روز دوازدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

آغاز سومین دوره مسابقات قرآن لیگ تکواندو

به گزارش ایکنا؛ هفته اول قرآن لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور در رده سنی نونهالان در دو گروه دختران و پسران از صبح امروز 9 تیرماه آغاز شده است.

در این هفته طی روزهای نهم و دهم، رقابت‌های بخش دختران و روزهای 11 و 12 تیرماه نیز رقابت‌های بخش پسران در محل فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
براساس آیین‌نامه در نظر گرفته شده برای این مسابقات، هر تیم که در لیگ تکواندو حضور دارد، می‌تواند از یک قاری که از اعضای تیم هست برای بخش قرآنی و بخش رقابت بهره ببرد.

در این رقابت‌ها، تیم اول بخش قرآنی سه امتیاز، تیم دوم دو امتیاز و تیم سوم نیز یک امتیاز در رده‌بندی نهایی دریافت خواهد کرد. از جمله شرایطی که برای مسابقات این بخش در نظر گرفته شده است، می‌توان به حضور قاری در ترکیب اصلی تیم، همچنین حضور تمامی شرکت‌کنندگان با «توبوک»(لباس تکواندو) در محل برگزاری مسابقات اشاره کرد.

بخش قرآنی این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل است. در گروه پسران و در بخش نونهالان، مسابقات در رشته قرائت ترتیل برگزار می‌شود. همچنین مسابقات در بخش نوجوانان نیز که زمان برگزاری آن بعد از پایان بخش نونهالان است در رشته قرائت تحقیق برپا خواهد شد. در گروه دختران، اما رقابت‌ها تنها در رشته قرائت ترتیل در تمامی بخش‌ها خواهد بود.
به گزارش ایکنا، مسابقات لیگ تکواندو هر هفته برگزار می‌شود و در کنار آن رقابت قرآنی تیم‌ها نیز ادامه دارد. رقابت قرآنی تیم‌ها در کنار سالن مبارزه است و تا هفته هفتم ادامه دارد.
داوران و آئین‌نامه بخش قرآنی مسابقات مورد تأیید سازمان اوقاف و امور خیریه است.
این مسابقات روز دهم تیرماه در بخش دختران و در گروه نونهالان پایان می‌یابد.

محل برگزاری این مسابقات، واقع در تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید میرزاپور، کوچه شهید طاهری، مقابل مجتمع سبحان، خانه تکواندو است.

انتهای پیام 

captcha