عضویت نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی اردبیل
کد خبر: 3825009
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
به مناسبت دهه کرامت انجام می‌شود؛

عضویت نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی اردبیل

گروه فرهنگی ــ مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: عضویت نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی استان همزمان با هفته دهه کرامت انجام می‌شود.

عضویت نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، روز گذشته، 15 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و در همه کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برنامه‌های متنوع در تکریم میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: عضویت نیم‌بها در روزهای 13، 18 و 23 تیرماه در گرامیداشت این دهه انجام شده تا علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی از خدمات کتابخانه‌های عمومی در طول سال استفاده کنند.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری نشست‌های جمع‌خوانی با موضوع شناخت سیره و سلوک حضرت معصومه(س) و حجاب خبر داد و گفت: این نشست‌ها می‌تواند برای دختران ما منبع و منشا آثار خیر و پربرکت باشد.

رضاقلیزاده شخصیت آسمانی حضرت معصومه(س) را دارای شاخصه‌ها و برجستگی‌های ممتاز برشمرد و افزود: ائمه اطهار(ع) به ویژه سیره و سلوک بانوان شاخص و برجسته مکتب اسلام و تشیع برای همه خانواده‌ها به ویژه زنان و دختران ما می‌تواند الگویی بی‌بدیل باشد که پیروی از آنان جامعه را به سمت فلاح و رستگاری هدایت می‌کند.

وی حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی شایسته زنان و دختران جامعه دانست و بیان کرد: باید با تبیین فرهنگ مناسب زمینه را برای بهره‌مندی از سلوک اجتماعی و معنوی آن‌ بانوی بزرگوار فراهم کنیم، زیرا تأسی دختران جامعه‌ ما به حضرت معصومه(س) امنیت اخلاقی و وجود عفاف و حجاب در کشور را تضمین می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد:‌ امروز افتخار زنان ایرانی ما این است که روش و سیره زندگی حضرت معصومه(س) را در سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهند و آن را یک امتیاز بزرگ در زندگانی خود می‌دانند.

انتهای پیام

captcha