ضرورت مقابله با بی‌حجابی در راستای صیانت از ارزش‌های ملی 
کد خبر: 3827736
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور:

ضرورت مقابله با بی‌حجابی در راستای صیانت از ارزش‌های ملی 

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: امروز مقابله با بی‌حجابی یعنی مقابله با براندازی توطئه دشمن، مقابله با اضمحلال درونی نظام، جامعه و خانواده، صیانت از ارزش‌های ملی، مذهبی، مردمی و اجتماعی خود که خوشبختانه این امر در جامعه ترویج پیدا کرده است. 

ضرورت مقابله با بی حجابی در راستای صیانت از ارزش‌های ملی به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور، امروز ۲۵ تیرماه به مناسبت بزرگداشت واقعه مسجد گوهرشاد و گرامیداشت روز عفاف و حجاب درهفدهمین برنامه از سه شنبه‌های فرهنگی که در موزه قرآن آستان قدس رضوی با حضور جانبازان و خانواده شهدای قیام گوهرشاد برگزار شد، اظهار کرد: نظام استکبار جهانی در طی سده‌های اخیر اساسأ با طغیان علیه ادیان الهی در غرب شکل گرفت. فلسفه نظام تفکری لیبرال دموکراسی، دین ستیزی و مخالفت با هر آموزه دینی است و هدایت مردم به سمت طبیعت حیوانی بشر و دوری از لقای پرودگار ابزاری است که در اختیار داشتند.
سلیمانی عنوان کرد: همواره در طی چند صد ساله گذشته با همراه سازی رژیم‌ها و تغییر در فرهنگ و ذائقه مردم به تجربه یافتند که صرفا با تغییر نظام سیاسی، رسیدن به توسعه ارزش‌های خود و ارتقای فرهنگی که به آن اعتقاد داشتند میسر نخواهد بود. اما باید گفت که تغییر باورهای ملی و مذهبی مردم نیز جزء اهدافشان بود. این در حالی است که در مواقعی که ضرورت داشت بیش از 70 نظام سیاسی را در این راستا تغییر دادند که یکی از این نظام‌ها نظام سیاسی ایران بود.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: در واقع این افراد تعهداتی که از افراد بالادستی خود می‌گرفتند این بود که مروج ارزش‌های دیکته شده از سوی آن‌ها باشند، در مقابل هم آن‌ها این قول را می‌دادند که حمایت آن‌ها تا زمانی ادامه خواهد داشت که این دسته از افراد مجری اوامر و دستورات آن‌ها در راستای باورهایشان باشند لذا از این منظر است که باید بگوییم در چنین جامعه‌ای واقعه گوهرشاد باید روی می‌داد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رضاخان فردی بود که در هیئات مذهبی حضور داشته و خانواده‌ای فرهنگی بوده است اما با این وجود همانطور که برخی از افراد به بهانه‌های مختلفی عمر سعد را وادار کردند که قیام عاشورا، را برپا کند و همین اتفاق هم در زمان رضاخان روی داد و افرادی باعث شدند تا به هرآنچه که ارزش ملی و مذهبی به شمار می‌رفت پشت کند.
سلیمانی اظهار کرد: هنگامیکه انقلاب در سال 57 به پیروزی رسید و منادی برپا کننده حکومت اسلامی شد، دو قدرت شرق و غرب علیه ایران قیام کردند که در آن زمان شعار ایران نه شرقی و نه غربی بود. بنابراین آمریکایی‌ها معتقدند که دشمنی ما با ایران، دشمنی با فرهنگ‌ آن‌هاست نه دشمنی با حاکمیت، نفت، منطقه و هر آنچه را که مبارزه کردند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشورعنوان کرد: ما معتقد به منجی و اینکه دنیا را تحت یک پرچم باید اداره کرد؛ هستیم که این پرچم هم توسط امام عصر(عج) بر افراشته خواهد شد و نقش ما در این زمینه به عنوان سربازان و زمینه‌سازان این ظهور است.
ابزارهای دشمن در مبارزه با اسلام
وی با بیان اینکه جنگ ما با استکبار جهانی مربوط به هیچ یک از محورهایی که گفته می‌شود و در اخبار و حواث سخن به میان‌ می‌آید؛ نیست، تصریح کرد: این در حالی است که این امور ابزارها و بهانه‌های مبارزه هستند. اگر 40 سال گذشته ایران را مشاهده کنیم به وضوح در جای جای این تاریخ ریشه‌های تفکر را خواهیم دید که دشمنی آن‌ها این نیست که کشور ایران کشوری مستقل باشد بلکه آن‌ها حاضرند ما را به عنوان کشوری مستقل تحمل کنند.
سلیمانی اظهار کرد: در واقع آن‌ها با کلام امام که فرمودند انقلاب اسلامی ما پنج مرحله دارد، مشکل داشتند و این امر متوقف به نظام دولت و جامعه اسلامی نیست بلکه زمینه ساز تمدن اسلامی است که ما آن را کتمان نمی‌کنیم، این در حالی است که ناراحتی آن‌ها از این است که ما حاضر نیستیم از این رسالت خود دست برداریم.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشوربا اشاره به اینکه سال 97  با عنایت خداوند ، حضور مردم و قدرت نیروهای مسلح، امن ترین راهپیمایی 22 بهمن را داشتیم، تاکید کرد: این در حالی است که غربی‌ها رسما به این باور رسیدند که این حکومت غیر قابل براندازی است و این امر را نیز اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: آن‌ها حتی قائله 96 را راه‌اندازی کردند و امیدوار بودند که ایران را نابود خواهند کرد و در همین راستا نیز شعار تغییر رژیم ایران رابا صراحت اعلام کردند و معتقد بودند که انقلاب اسلامی نمی‌تواند 40 سالگی خود را ببیند اما این شعار آن‌ها نتیجه‌ای نداشت و ما شاهد 40 سالگی انقلاب خود بودیم.
سلیمانی اضافه کرد: آن‌ها رسما براندازی حکومت اسلامی را اعلام کردند و اما طبق بررسی‌هایی که به دستور رئیس جمهور آمریکا به کشورهای مختلف صورت گرفت؛ متوجه شدند که تحریم‌ها علیه ایران کارساز نبوده و نخواهد بود و دو راه بیشتر نداشتند یا اینکه فشارها را بر روی مردم بیشتر کنند و یا اینکه تحریم‌ها را بردارند.
مردم از مسئولین ناراضی هستند
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: همه نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم از مسئولین ناراضی هستند اما حاضرند که به خاطر شهداء به هر قیمتی از انقلاب اسلامی دفاع کنند. از این رو مهم ترین شعار لیبرال دموکراسی غرب برهنگی، ضدیت با عفاف، حجاب و ارزش‌های خانواده و انسانی است.
وی با بیان اینکه مردم ما هم با برهنگی تاریخی و هم مبتنی برباورهای دینی مخالف بودند، بیان کرد: بر اساس بررسی های دقیقی که انجام شده مردم ایران مردم به اصل مبانی حجاب معتقدند و با حجاب ستیزی و فساد مخالف هستند. 
سلیمانی با بیان اینکه امروز ترویج بی حجابی نقشه مستقیم دشمن است به گونه‌ای که آن‌ها همه شبکه‌های خود را بسیج کردند، اظهار کرد: اما این در حالی است که امروز کار برای ما از این جهت راحت شده که بصیرت عمومی بر این امر اجماع دارد . امروز مقابله با بی حجابی یعنی مقابله با براندازی توطئه دشمن، مقابله با اضمحلال درونی نظام، جامعه و خانواده، صیانت از ارزش‌های ملی، مذهبی، مردمی و اجتماعی خود که خوشبختانه این امر در جامعه ترویج پیدا کرده است در حالی که برخی از مسئولین ما به دلایل مختلف در این راستا کوتاهی می‌کنند.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: از این رو ما به عنوان نیروی انتظامی مسئولیت‌هایی در قالب نظم، مقررات، امنیت جامعه، پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی داریم .
انتهای پیام
captcha