رقابت‌ها بهانه‌ای برای انس بیشتر با قرآن است
کد خبر: 3828426
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
بانوی حافظ قرآن:

رقابت‌ها بهانه‌ای برای انس بیشتر با قرآن است

کانون خبرنگاران نبأ ــ یک بانوی نخبه قرآنی و شرکت‌کننده در بخش خواهران چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی گفت: مسابقات، بهانه‌ای برای انس بیشتر با قرآن است و به متسابق انگیزه می‌دهد که احساس خوبی داشته باشد.

زهره آبرین، حافظ ۲۰ جزء قرآن کریم از شهرستان خلیل‌آباد در گفت‌وگو با  کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن خراسان رضوی بیان کرد: مسابقات در حقیقت بهانه‌ای است برای انس بیشتر با قرآن کریم و به متسابق انگیزه می‌دهد که احساس خوبی داشته باشد.

دارنده رتبه برتر قرآنی افزود: برای چهارمین سال است که در مسابقات شرکت می‌کنم و به نظرم امسال از نظر آرامش و صمیمیت حاکم بر فضای مسابقات، کیفیت این رقابت‌ها نسبت به سال‌های قبل بهتر است.

آبرینی که تحصیلات کارشناسی زیست‌شناسی دارد، تصریح کرد: برکت‌های مادی و معنوی قرآن را با تمام وجود در زندگی‌ام احساس می‌کنم و با وجود قرآن آرامش می‌گیرم.

این منتخب قرآنی اظهار کرد: اوایل که به کلاس حفظ قرآن رفتم، هدفم حفظ یک یا دو جزء قرآن بود ولی قدرت جذب معنوی قرآن آنقدر بالا بود که دیگر نتوانستم آن را رها کنم و اکنون هر چقدر هم زمان اوقات فراغت داشته باشم حاضرم آن را با قرآن پر کنم زیرا هرچه بیشتر قرآن می‌خوانم، لذت آن دوچندان می‌شود.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در بخش خواهران روز گذشته، ۲۸ تیرماه با حضور ۱۷۱ نفر در رشته‌های مختلف آغاز به کار کرد. 

امروز، ۲۹ تیرماه در بخش خواهران ۳۴ منتخب قرآنی از ساعت ۷:۴۵ الی ۲۰:۳۰ دقیقه در رشته‌های حفظ کل، دعاخوانی و قرائت تحقیق و نیز در روز یکشنبه، ۳۰ تیرماه طی همین بازه زمانی، ۶۹ نفر در رشته‌های ۱۰ و ۵ جزء با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این دوره از مسابقات را ۱۴ داور قضاوت خواهند کرد. ۳۵۲ منتخب قرآنی در دو بخش برادران و خواهران از ۲۶ الی ۳۰ تیرماه در چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت کرده‌اند و محل برگزاری آن در حسینیه عبدالله بن‌حسن مشهد است.

اعظم دوست‌حصار

انتهای ‌پیام

captcha