کارگاه آموزشی «نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3830967
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
در آذربایجان‌‌شرقی؛

کارگاه آموزشی «نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی از برگزاری «کارگاه آموزشی نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در استان خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با مشارکت جهاددانشگاهی استان در تبریز و برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی برگزار می‌شود

رقیه صادق‌زاده، مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری «کارگاه آموزشی نقش بانوان در ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در استان خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با مشارکت جهاددانشگاهی استان در تبریز و برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این کارگاه آموزشی هم در مناطق آسیب‌پذیر و هم فرهنگ‌سراها، خانه‌های سلامت و پارک‌های بانوان برگزار می‎شود، اظهار کرد: مخاطب اصلی این برنامه‌ها عموم مردم و بانوان هستند و در قالب این کارگاه‌ها اطلاعات و آگاهی‌های لازم در رابطه با آسیب‌های اجتماعی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

صادق‌زاده با بیان این‌که این کارگاه در تبریز، اهر، مرند، میانه، مراغه، ورزقان، شبستر، اسکو و کلیبر برگزار می‌شود، یادآور شد: تاکنون 9 کارگاه در فرهنگ‌سراها، پارک‌های بانوان، بوستان قرآن و خانه‌های سلامت تبریز برگزار شده و طی هماهنگی‌ها انجام شده، برنامه‌های شهرستان‌ها نیز از هفته آتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که تاکنون حدود 600 نفر از بانوان از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شده‌اند، افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در نتیجه چنین کارگاه‌هایی در جهت آگاهی‌سازی و ارائه اطلاعات به بانوان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاکنون استقبال خوبی از کارگاه‌ها شده و حتی برخی از مخاطبان نیز درخواست برگزاری مجدد این کارگاه‌ها را دارند، گفت: برخی از سازمان‌های مردم نهاد نیز برنامه‌ها را مشاهده کرده و خواستار برگزاری چنین کارگاه‌هایی هستند.

وی با تأکید بر این‌که هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقای آگاهی زنان و همچنین ارائه راهکار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اضافه کرد: با توجه به این‌که این کارگاه‌های آموزشی در بطن مردم و برای عموم مردم برگزار می‌شود، نتایج خوبی نیز در پی خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha