برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد(ع) در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اعلام شد
کد خبر: 3831613
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد(ع) در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اعلام شد

گروه اجتماعی ــ ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد(ع) در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل ایشان اعلام شد.

برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد(ع) در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اعلام شدبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سید محمد باقر طباطبائی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم ناحیه یک اوقاف قم امروز دهم مرداد در گفت و گو با خبرنگارن با اشاره به فرا رسیدن 30 ذی القعده سالروز شهادت امام محمد تقی حضرت جواد الائمه(ع) اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل این امام همام تدارک دیده شده است.
وی افزود: مراسم غبارروبی مضجع شریف ایشان صبح پنجشنبه با حضور کارکنان شعب بانک ملی استان قم از صبح امروز آغاز شد.
طباطبائی با بیان اینکه همان روز و بعد از نماز مغرب و عشا هم ویژه برنامه سالروز شهادت امام جواد(ع) در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده است گفت: در این مراسم نورانی، حاج حامد شاکرنژاد به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و سپس آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهد کرد همچنین حاج علی حسین‌نژاد نیز به مداحی می‌پردازد و در پایان نیز شعرخوانی شاعر جوان قمی سید حمیدرضا برقعی را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: صبح روز جمعه در سالروز شهادت امام نهم شیعیان، مراسم قرائت دعای ندبه بعد از اقامه نماز جماعت صبح در این بقعه متبرکه برپا می‌شود؛ سخنران مراسم حجت‌الاسلام فرحزاد و مداح برادر مهدوی‌نژاد هستند و این مراسم به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم ناحیه یک گفت: همزمان با شام شهادت امام جواد(ع) و بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء نیز هیئت عزاداران هندی‌‌های مقیم قم مراسم ویژه‌ای را در این بقعه متبرکه تدارک دیده‌اند.
انتهای پیام       
captcha