شرکت 43 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی سمنان
کد خبر: 3833492
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

شرکت 43 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی سمنان

گروه فرهنگی- معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به استقبال مردم استان از نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: ۴۳ هزار نفردر جشنواره کتابخوانی رضوی استان شرکت کردند.

شرکت 43 هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید دهقان لو، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان امروز 17 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی یک نقطه عطف در عملکرد این اداره کل طی سال جاری است، گفت: ۴۳ هزار نفر در سطح استان در جشنواره ملی و فرهنگی رضوی شرکت کردند که از این تعداد ۱۱ هزار نفر در بخش مکتوب و بخش عمده‌ای از این افراد در بخش آنلاین و مجازی شرکت کردند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها یک برنامه مهم از سوی کتابخانه‌های عمومی استان است که در این راستا برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی موجب توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و آگاهی مردم از زندگی ائمه اطهار (ع) می‌شود.

دهقانلو بابیان اینکه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد، افزود: این جشنواره به‌صورت مکتوب، نقاشی و پویش کتاب‌خوان برگزار شد.

به گفته وی؛ استان سمنان دارای ۷۱ کتاب‌خانه عمومی است که ۵۲ باب کتابخانه نهادی و مابقی مشارکتی است و در حال حاضر قریب به ۶۵ هزار نفر در سطح استان عضو این کتابخانه‌ها هستند.

انتهای پیام

captcha