پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 3833498
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

گروه فرهنگی ــ استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت.

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در این پیام اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه، در عین انعکاس شایسته تلاش خادمان مردم در ارکان مختلف حاکمیت، به خوبی می‌توانند با اطلاع‌رسانی به هنگام و کنکاش در مسائل مختلف، بسترسازی برای پیشرفت و تعالی جامعه را منجر شده و در مسیر اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کنند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
عصر ارتباطات در دنیای امروز، هر فعالیتی اعم از اقتصادی، عمرانی و حتی سیاسی را در معرض نقد و بررسی افکار عمومی جامعه قرار داده و به عبارت بهتر، با اطلاع‌رسانی به لحظه و برخط فضای رسانه‌ای، عملکرد افراد و نهادهای مختلف به صورت دقیق مورد کنکاش و ارزیابی مردم قرار می‌گیرد.

پایبندی به اصول پاسخگویی و شفافیت معیار سنجش کارگزاران و عملکرد آن‌هاست که چشم بینا و قلم توانمند خبرنگاران هنرمند از آن بهره‌مند است و به عنوان مدعی‌العموم افکار جامعه به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌شود.

تحقق دو مزیت اصلی ورود به جزئیات مسائل و ارزیابی عملکرد نهادهای مختلف دولتی و عمومی از این طریق علاوه بر ایجاد بستر توسعه همه‌جانبه، خود عاملی برای بازدارندگی فساد بوده که ممکن است در بدنه فعالیت‌ها وجود داشته باشد و مانع از بهره‌برداری صحیح منابع در مسیر توسعه و پیشرفت می‌شود.

رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه، در عین انعکاس شایسته تلاش خادمان مردم در ارکان مختلف حاکمیت، به خوبی می‌توانند با اطلاع‌رسانی به هنگام و کنکاش در مسائل مختلف، بسترسازی برای پیشرفت و تعالی جامعه را منجر شده و در مسیر اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کنند.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی فرصتی است برای آنکه تلاش مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را ارج نهاده و نقش تاثیرگذار آن‌ها را در ایجاد حس مطالبه‌گری در قشرهای مختلف مردم و در نتیجه توسعه و پیشرفت جامعه یادآور شویم.

اینجانب این روز ارزشمند را به تمامی هنرمندان و سخت‌کوشان این عرصه تبریک گفته و از خداوند بزرگ برای ایشان توفیق روزافزون مسألت دارم.

انتهای پیام

captcha