۲۸ مردادماه؛ آغاز بازگشت حجاج سیستان‌وبلوچستانی از سرزمین وحی
کد خبر: 3835318
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

۲۸ مردادماه؛ آغاز بازگشت حجاج سیستان‌وبلوچستانی از سرزمین وحی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: فرودگاه بین‌المللی زاهدان از روز دوشنبه، ۲۸ مردادماه تا یکم شهریور، میزبان حجاج سیستان‌وبلوچستانی از سرزمین وحی خواهد بود.

حسن اعرابی‌مقدم، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: فرودگاه بین‌المللی زاهدان از روز دوشنبه، 28 مردادماه تا یکم شهریور، میزبان حجاج سیستان‌وبلوچستانی از سرزمین وحی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این رابطه نشست‌های مختلفی با حضور دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس فرودگاه، سپاه فرودگاه، مرکز بهداشت و فوریت‌های پزشکی استان برگزار شده است، افزود: در این نشست‌ها همه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و ان‌شاء‌الله بازگشت حجاج در موعد مقرر و همراه با نظم و ارائه خدمات صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار کرد: امسال یک‌هزار و 658 زائر شیعه و سنی در قالب 11 کاروان از شهرستان‌های مختلف استان و با 7 پرواز طی چهار روز از فرودگاه بین‌المللی زاهدان عازم فرودگاه جده شدند.

وی افزود: امسال حمل و نقل هوایی زائران توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام و پروازهای ایرباس 300 و 310 این شرکت در خدمت زائران برای انتقال به سرزمین وحی بود.

اعرابی‌مقدم با اشاره به اینکه بازگشت حجاج نیز با 7 پرواز هواپیماهای ایرباس 300 و 310 صورت می‌گیرد، بیان کرد: در صورت ثبات و مساعد بودن شرایط جوی تمامی پروازها طبق برنامه و در ساعت مقرر، در باند فرود فرودگاه زاهدان به زمین خواهند نشست.

انتهای پیام

captcha