بازگشت حجاج آذربایجان‌شرقی از ۱۳ شهریور
کد خبر: 3836037
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

بازگشت حجاج آذربایجان‌شرقی از ۱۳ شهریور

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مدت اقامت زائران استان در سرزمین وحی ۴۳ روز بوده است، گفت: اولین گروه حاجیان استان از ۱۳ شهریور به موطن خود بازمی‌گردند.

بازگشت حجاج آذربایجان‌شرقی از ۱۳ شهریور

امیر روحی ملکی، مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: نخستین گروه ۲۷۰ نفری حاجیان استان در قالب ۲ کاروان ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه سیزدهم شهریورماه از طریق فرودگاه تبریز به کشور بازمی‌گردند.

وی با بیان اینکه در مدت اقامت در عربستان یکی از زائران بیت‌الله‌الحرام استان فوت و یک نفر هم به خاطر بیماری بستری شد، افزود: آخرین کاروان آذربایجان‌شرقی نیز ساعت ۳ و پنج دقیقه بامداد ۱۷ شهریور به استان برمی‌گردد.

روحی ادامه داد: «فاطمه صغری عباس‌زاد رفیع» از تبریز به علت ایست قلبی، قبل از ایام تشریق فوت شد و بقیه حاجیان در سلامت کامل هستند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه زائران استان روزهای اول ماه محرم را در مدینه منوره یا مکه مکرمه خواهند بود، گفت: برای حجاجی که در این ایام در سرزمین وحی هستند، برنامه‌های فرهنگی که بعثه مقام معظم رهبری در هتل‌های محل اقامت حاجیان برنامه‌ریزی کرده، اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha