نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در تأمین امنیت مهم است
کد خبر: 3836775
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات بیان کرد:

نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در تأمین امنیت مهم است

گروه جامعه ــ حجت‌الاسلام احسان رضایی شب گذشته در نشستی خبری با اصحاب رسانه به نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در تأمین امنیت محله اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های بسیج، مساجد و ائمه جماعت پیشگام در کمک‌رسانی به اهالی محل هستند.

نقش پایگاه‌های بسیج مساجد در تأمین امنیت مهم استبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام احسان رضایی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات شب گذشته 30 مردادماه و به مناسبت در روز جهانی مسجد و روز بسیج مساجد و محلات در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه حضور یافت.

رضایی در این نشست که در مسجد مفتخر تهران برگزار شد، گفت: مساجد منشأ خیر و برکت محلات است و اندیشه انقلابی امام خمینی (ره) در  مساجد و پایگاه‌های بسیج مساجد شکل گرفت. 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج مساجد، تأمین امنیت اهالی محل است برای اینکه مردم به آن‌ها اعتماد دارند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج، مساجد و ائمه جماعت پیشگام در کمک‌رسانی به اهالی محل هستند.

رضایی همچنین گفت: بسیجی‌های ما در پایگاه به طور خودجوش عمل می‌کنند زیرا هر مسجد و پایگاهی تفکری جداگانه دارد، قرار نیست پیکره بسیج و مسجد فقط از یک فکر مرکزی تائیدیه بگیرد.

وی با اشاره به «روز جهانی مسجد» و تلاش دشمنان برای تخریب مساجد و کشتن مسلمانان گفت: از زمان پیامبر(ص) تا به امروز تفکر مسجدی تفکر ناب اسلام است که در همه جهان شناخته شده و این موضوع موجب نگرانی اهل کفر شده است.

رضایی به ظرفیت‌های کارآفرینی مسجد و نقش آن در اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از پایگاه‌های تولیدات داخلی و کارآفرینی در کشور مساجد و پایگاه‌های بسیج هستند، برای نمونه اهالی مسجدی در یکی از روستاهای ایلام با اجرای طرحی مسجدی در زمینه کشاورزی به خودکفایی و پیشرفت‌های بسیاری رسیده‌اند.

انتهای پیام

captcha