تشرف گروهی از طلاب گرجستان به حرم مطهر رضوی(ع)
کد خبر: 3837183
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

تشرف گروهی از طلاب گرجستان به حرم مطهر رضوی(ع)

گروه حوزه‌های علمیه ــ جمعی از طلاب گرجستانی جامعةالمصطفی به صورت گروهی به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

نیازی امیرخواه اُف، سرپرست زائران گرجستانی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: بارگاه منور امام هشتم(ع) سرشار از نور و معنویت است و همه زائران از این معنویت بهره‌مند می‌شوند.
نیازی امیرخواه اُف افزود: در این بارگاه مقدس هر روز کرامات بسیاری دیده می‌شود که این کرامات باید به طرق مختلف به زائران بازگو شود تا آنها با اعتقاد قلبی بیشتری به این مکان معنوی مشرف شوند.
این طلبه گرجستانی با اشاره به تأثیر زیارت در زندگی انسان گفت: اگر زیارت به درستی صورت بگیرد، تأثیرات بسیار خوب و مثبتی بر انسان می‌گذارد و کسی که به زیارت امام رضا(ع) یا دیگر ائمه معصوم(ع) مشرف می‌شود، باید پس از زیارت، تغییرات رفتاری در وی ایجاد شده باشد.
امیرخواه اُف ابراز کرد: زیارت، در واقع تجدید عهد زائر با امام(ع) است و حرم مطهر معصومان(علیهم‌السلام) بهترین مکان برای توبه و انابه به درگاه خداوند است.
یادآور می‌شود این گروه که شامل 48 نفر از طلاب جامعة‌المصطفی بودند، ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی(ع) و بهره‌مندی از فیض زیارت، در برنامه‌های فرهنگی ویژه زائران آذری‌زبان، که در رواق مبارکه دارالمرحمه برگزار شد، حضور پیدا کردند.
بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی(ع)، از دیگر برنامه‌هایی بود که برای این گروه از زائران حرم مطهر رضوی(ع) تدارک دیده شده بود.
انتهای پیام

captcha