کتاب «شاهکار‌های هنری در آستان قدس رضوی» معرفی می‌شود
کد خبر: 3837942
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

کتاب «شاهکار‌های هنری در آستان قدس رضوی» معرفی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «شاهکار‌های هنری در آستان قدس رضوی؛ منتخب جلد‌های نفیس از سده ۴ تا ۱۴ هجری» در کتابخانه و موزه ملی ملک معرفی می‌شود.

کتاب «شاهکار‌های هنری در آستان قدس رضوی» معرفی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، کتابخانه و موزه ملی ملک با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نشست معرفی کتاب «شاهکار‌های هنری در آستان قدس رضوی؛ منتخب جلد‌های نفیس از سده چهارم تا چهاردهم هجری قمری» شنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۵ با سخنرانی حمید ملکیان، رضا یساولی و مجید فداییان دریچه‌ای به گوشه‌ای جذاب از قلمروی فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی می‌گشاید.

برپایی نمایشگاه ابزار صحافی و جلدسازی از مجموعه مهدی عقیقی مقدم، در کنار این نشست در کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران هنر‌های سنتی را در تجربه‌ای نو با این گوشه از فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی آشنا می‌کند.

نشست معرفی کتاب یادشده به همراه نمایشگاه ابزار صحافی و جلدسازی از مجموعه مهدی عقیقی مقدم در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» برپا می‌شود.

بزرگترین موقوفه فرهنگی ایران، دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی را به حضور در این برنامه فرامی‌خواند.

انتهای پیام

captcha