آزادی ۲۵ زندانی جرایم غیرعمد از محل نیات واقفان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3839023
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

آزادی ۲۵ زندانی جرایم غیرعمد از محل نیات واقفان آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ معاون اوقاف آذربایجان‌غربی گفت: با مشارکت متولیان و واقفان نیک‌اندیش ۲۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد متأهل استان در طرح عید غدیر به کانون خانواده خود بازگشتند.

آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد از محل نیات واقفان آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزایی، معاون فرهنگی - اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: با مشارکت متولیان و خیران ۲۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد متأهل استان در طرح عید غدیر به کانون خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: این طرح با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند برگزار شده بود که در قالب آن زندانیان متأهل و فاقد جرایم فساد اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرایم غیرعمد مالی شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به‌ سر می‌برند، آزاد شدند.

میرزایی با اشاره به فعالیت‌های مرکز امور خیریه سازمان اوقاف بیان کرد: آسیب‌شناسی، دستگیری و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، مشارکت مؤسسات امور خیریه و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست از جمله فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اهداف مرکز امور خیریه سازمان اوقاف محسوب می‌شود.

وی گفت: اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌غربی در راستای تحقق نیت واقفان و به کمک خیران نیک‌اندیش نسبت به آزادی تعداد ۲۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اقدام کرد که از این تعداد ۱۴ نفر آزاد و ۱۱ نفر نیز طی چند روز آینده پس از طی مراحل قانونی به آغوش خانواده بازخواهند گشت.

معاون اوقاف آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۱۸۴ میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفان و کمک خیران استان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تأمین شده است، خواستار توجه ویژه مردم خیر و نیک‌اندیش استان جهت هم‌افزایی در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه طی سال‌های آتی شد.

انتهای پیام

captcha