مصلی‌ الغدیر خرم‌آباد؛ میزبان شیرخوارگان حسینی
کد خبر: 3839091
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

مصلی‌ الغدیر خرم‌آباد؛ میزبان شیرخوارگان حسینی

گروه فرهنگی ــ هم‌زمان با سراسر کشور، مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۵ شهریورماه، مصادف با اولین جمعه ماه محرم‌الحرام در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مصلی‌الغدیر خرم‌آباد؛ میزبان شیرخوارگان حسینیبه گزارش ایکنا از لرستان، مصلی الغدیر خرم‌آباد میزبان برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد خواهد بود. طبق روال سال‌های گذشته با همکاری گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و هیئت فرهنگی مذهبی ابناءالزهرا(س) مسجد جوادالائمه(ع) شهرستان خرم‌آباد، هم‌زمان با سراسر کشور، مراسم محوری شیرخوارگان حسینی روز جمعه، 15 شهریورماه، مصادف با اولین جمعه ماه محرم‌الحرام، ساعت هشت صبح، در مصلی‌الغدیر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

هم‌زمان با این مراسم، مراسم‌ مشابهی در تمام شهرستان‌های استان و در شهرهای با جمعیت بیشتر در چند نقطه از شهر و همچنین در امامزاده‌های استان برگزار خواهد شد.

در این راستا روز گذشته نشست هماهنگی با حضور اعضای برگزار‌کننده مراسم شیرخوارگان حسینی، برگزار شد که در این جلسه در رابطه‌ با چگونگی برگزاری این مراسم از ابتدا تا انتها برنامه‌ریزی و وظایف هر کدام از اعضا مشخص شد.

ازجمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه می‌توان به برپایی غرفه عکاسی جهت گرفتن عکس از مادران و شیرخوارگان حسینی بود که مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت موافقت این غرفه صبح روز جمعه، 15 شهریورماه، در ورودی مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha