هشت سال دفاع مقدس با نهضت امام حسین(ع) گره خورده است
کد خبر: 3839361
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
حسینی:

هشت سال دفاع مقدس با نهضت امام حسین(ع) گره خورده است

گروه اجتماعی - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه ما هرچه داریم از محرم است، گفت: هشت سال دفاع مقدس با نهضت امام حسین(ع) گره خورده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان امروز دوشنبه، 11 شهریور در جلسه شورای راهبردی مشارکت زنان در دفاع مقدس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و با بیان اینکه ما هرچه داریم از محرم است، گفت: هشت سال دفاع مقدس با نهضت امام حسین(ع) گره خورده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های کارگروه بانوان ستاد اربعین استان کرمان افزود: باید با برنامه‌های فرهنگی بتوانیم جایگاه تشیّع و عشق و ارادت به امام حسین(ع) را در برنامه‌های اربعین به نمایش بگذاریم.
حسینی تصریح کرد: راهپیمایی جهانی اربعین در معرفی جایگاه فرهنگی اربعین به خوبی نقش داشته و پیوند و ارتباطی بین مسلمانان جهان، معرفی نهضت عاشورا، قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تأکید بر لزوم تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس بیان کرد: باید جایگاه و نقش بانوان در جامعه امروز نیز تعریف و تبیین شود و برنامه‌ها باید با رویکرد معرفتی و شناختی بوده و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و نقش بانوان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تبیین شود، ضمن اینکه برنامه‌ها برای دختران امروز در مدارس و دانشگاه‌ها و بانوان شاغل تعریف شود.
وی تصریح کرد: باید برنامه‌ها با محوریت هفته دفاع مقدس و تبیین جایگاه مشارکتی زنان و همچنین رسالت امروز و تبیین رسالت دیروز باشد ضمن اینکه باید به تاثیرگذاری برنامه‌ها توجه بشود.
حسینی با اشاره به لزوم تربیت مربیان روایتگری تأکید کرد: کار ارزشمندی است که فرهنگ دفاع مقدس و نقش بانوان را از طریق نشست‌های خاطرات با حضور خانواده معظم شهدا و انتقال مفاهیم به نسل جوان دنبال کنیم.
انتهای پیام

captcha