برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3839650
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی ــ مسئول مجمع جهانی علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۷۰ نقطه استان خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های مجمع جهانی علی‌اصغر(ع) در استان به‌شمار می‌رود.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 70 نقطه آذربایجان‌غربی

امیر شجاع‌زاده، مسئول مجمع جهانی علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی‌، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 70 نقطه استان، بیان کرد: این مراسم همزمان با اولین جمعه ماه محرم در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم امسال در بیش از 6200 نقطه در سراسر ایران و 45 کشور جهان نیز برگزار می‌شود و طی سال گذشته نیز در 62 نقطه از استان برگزار شده بود.

شجاع‌زاده افزود: سال گذشته در مراسم دو ساعته شیرخوارگان حسینی حدود 115 هزار نفر در سطح استان شرکت کرده بودند و ۱۵ هزار دست لباس به‌همراه سربند یاصاحب‌الزمان در جمع شیرخوارگان توزیع شده بود که امسال نیز 12 هزار دست لباس توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی در 36 نقطه از ارومیه برپا خواهد شد، بیان کرد: طی سال گذشته ۵ درمانگاه برای ویزیت رایگان نوزادان در ارومیه درنظر گرفته شده بود.

مسئول مجمع جهانی علی‌اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی یادآور شد: همایش شیرخوارگان حسینی رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه 15 شهریورماه و همزمان با ششمین روز از ماه محرم‌الحرام در آذربایجان‌غربی آغاز خواهد شد و برگزاری نمایشگاه عکس نیز از دیگر برنامه‌های مجمع جهانی علی‌اصغر(ع) در استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha