همایش شیرخوارگان حسینی در 300 نقطه یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3839923
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

همایش شیرخوارگان حسینی در 300 نقطه یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر(ع) در یزد از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 300 نقطه این استان خبر داد.

همایش شیرخوارگان حسینی در 300 نقطه یزد برگزار می‌شودسیدمهدی حسینی، مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر(ع) در یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی که بزرگترین اجتماع کشور در روز جهانی علی اصغر خواهد بود، در 300 مکان استان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به صورت شاخص در حسینیه سیدمحمدآقا یزد برپا خواهد شد افزود: این برنامه به صورت زنده از شیکه استانی یزد پخش خواهد شد.

حسینی ادامه داد: سخنرانی، مداحی و عزاداری از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر(ع) در یزد با اشاره به اینکه استان یزد بیشترین حضور مادران در این برنامه را در سطح کشور دارد گفت: این همایش هرساله با حضور 70 درصد بانوان یزدی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در کل استان بیش از 30 هزار لباس آماده شده و در مرکز استان نیز بیش از ۱۵ هزار لباس برای شیرخوارگان استان دوخته و مهیا شده که مادران شهر یزد می‌توانند با مراجعه به حسینیه آقا واقع در خیابان انقلاب برای تهیه لباس اقدام کنند.

حسینی یادآور شد: این همایش در روز جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در ۳۰۰ مکان در استان برگزار و مرکزیت برگزاری همایش یزد در حسینیه محمد آقا واقع در خیابان انقلاب است.

انتهای پیام

captcha