دنیا‌پرستی در کمین مسئولان
کد خبر: 3841883
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
امام جمعه خوشاب مطرح کرد:

دنیا‌پرستی در کمین مسئولان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با تأکید بر اتحاد مسئولان و دوری از لجاجت، دنیا‌طلبی و دنیا‌پرستی، گفت: برخی افراد خودرأی هستند و به‌دنبال به کرسی نشاندن نظر خود در برابر دیگران هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، 22 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با اشاره به پیام‌های عاشورا و ترفند‌های مختلف دشمنان اسلام، گفت: باید بصیرت‌افزایی را در خودمان تقویت کنیم و اگر نیست به‌دنبال آن باشیم.
وی با اشاره به عوامل بصیرت‌افزایی و تأکید بر اینکه برخی به‌دنبال نشستن لب مرز و نان به نرخ روز خوردن هستند، بیان کرد: از عوامل داشتن بصیرت، دوری از لجاجت و متحد بودن است.
دهقانی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ترویج بی‌دینی و بی‌حجابی در جامعه به‌ویژه در میان قشر جوان است، اظهار کرد: نباید از دشمن غفلت کنیم و در این راه باید مراقب نفاق و دورویی برخی افراد باشیم.
نماینده ولی فقیه در خوشاب با تأکید بر اتحاد مسئولان و دوری از لجاجت، دنیا‌طلبی و دنیا‌پرستی، افزود: برخی افراد خودرأی هستند و به‌دنبال به کرسی نشاندن نظر خود در برابر دیگران از جمله در جلسات شوراهای شهر و روستا هستند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha