نصب تابلو شهدای خرم‌دره در این شهر
کد خبر: 3842476
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

نصب تابلو شهدای خرم‌دره در این شهر

گروه اجتماعی ــ شهردار خرمدره از نصب تابلوهای شهدای این شهر خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس، فرصتی را مهیا می‌کند تا نسل جدید با رشادت‌های دلیرمردان و دلیرزنان این مرز و بوم آشنا شوند.

نصب تابلو شهدای خرم دره در این شهربه گزارش ایکنا از زنجان، امیر هوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره، شب گذشته، ۲۴ شهریورماه در نشست برنامه‌ریری برای هفته دفاع مقدس این شهرستان به جایگاه دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری از فعالیت‌های هفته دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد زیرا مراسم‌ برنامه‌ریزی شده در این هفته، فرصت مناسبی را مهیا می‌کند تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت‌های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم آشنایی کمتری دارد، با رخدادها و ارزش‌های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

وی با بیان بخش‌هایی از پیام‌های حضرت امام(ره) در مورد جنگ، گفت: امام راحل در دوران دفاع مقدس می‌فرمودند: جنگ ما جنگ فقر و غنا است، جنگ ما جنگ با ظلم است. ما نیز باید بر این باور باشیم که مبنای حرکت انقلاب حق و باطل است و باید آن را درک کنیم و این جوهره انقلاب اسلامی است و نظام بر این مدار باید حرکت کند و ما نمی‌توانیم از این جوهره اصلی زندگی عقب‌نشینی کنیم و ظلم را بپذیریم.

شهردار خرم‌دره ادامه داد: کار و فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار، شهادت و دفاع مقدس از دغدغه‌های شهرداری است و در این مسیر با توجه به محدودیت‌های موجود و بضاعت شهرداری کمک می‌کنیم.

نوری‌آرا بیان کرد: اعتقاد ما این است که فرهنگ جهادی در پیشبرد اهداف نظام مؤثر است و باعث می‌شود تا بر مشکلات روزمره و بلندمدت فائق آمده و با ناعدالتی مبارزه کرد.

این مسئول تأکید کرد: اگر در مدیریت جهادی صداقت، شفافیت، نظم، ایمان و پاسخگویی باشد قطعاً مسیری که طی می‌شود باعث پیروزی بر مشکلات خواهد شد؛ لذا همه ما وظیفه داریم تا در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم این فرهنگ را نهادینه کنیم.

انتهای پیام

captcha