پدر شهیدم باعث افتخار است
کد خبر: 3843260
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
دختر شهید محبی پارسا؛

پدر شهیدم باعث افتخار است

گروه شهرستان‌ها ــ در حالی پیکر شهید محبی پارسا در سبزوار تشییع شد که وی تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد بود و حدود یکسال از رفتنش به زاهدان نمی‌گذشت و دختر شهید در مراسم تشییع پیکر پدر شهیدش با قرائت قرآن گفت: به پدر شهیدم افتخار می‌کنم.

به بابای شهیدم افتخار می کنم

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، صبح امروز 28 شهریور از ساعت 8.30 صبح در گوشه و کنار میدان کارگر تا چهار راه بیهق شهرستان سبزوار که مسیر تشییع پیکر شهید سیدمصطفی محبی پارسا بود، برخی ماموران انتظامی و نیروهای نظامی ایستاده بودند تا مراسم آغاز شود.

محمدحسین حیدری از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی سبزوار در کنار مسجد جامع شهر مشاهده می‌شود که در انتظار آغاز مراسم است، وی با بیان اینکه شهید محبی پارسا از شاگردان وی بوده و در این دانشگاه در رشته حسابداری در سال جاری فارغ‌التحصیل شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار  ایکنا گفت: وی از دانشجویان کوشا موفق و خوش اخلاق بود.

مراسم تشییع پیکر شهید با کمی تاخیر با ورود پیکر شهید سید مصطفی محبی پارسا که در درگیری با اشرار مسلح 26 شهریور ماه در سیستان بلوچستان به شهادت رسیده است، آغاز می‌شود.

بعد از قرار گرفتن پیکر شهید بر روی دستان همکاران نظامی‌اش، نظامیان حاضر در میدان به شهید ادای نظامی ‌می‌کنند و پیکر شهید به مسجد جامع شهر منتقل می‌شود.

در ادامه این مراسم که با عزاداری همراه بود در حالی که مادر شهید و برادرانش بی قراری و بی تابی زیادی داشتند و برخی از آن‌ها در حال گریه و شیون بودند، بر پیکر شهید به همراه حاضران در مسجد نماز میت توسط حجت الاسلام غلامرضا مغیسه، امام جمعه سبزوار اقامه شد.

بعد از اقامه نماز یسنا فرزند خردسال شهید محبی پارسا به قرائت سوره توحید از قرآن کریم پرداخت و در ادامه و در میان بغض و شیون حاضران بیان کرد: من به پدر شهیدم افتخار می‌کنم.

در این مراسم فرماندار سبزوار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان سبزوار و برخی از نمایندگان مجلس حاضر بودند در ادامه پیکر شهید محبی پارسا بر دستان مردم شهید پرور سبزوار تا میدان کارگر تشییع شد و در ادامه به زادگاهش روستای کسکن از توابع سبزوار منتقل شد تا در جوار شهدای این روستا و در کنار پدر گرامیشان که در سال 87 فوت کرده است، به خاک سپرده شود.

انتهای پیام

captcha