خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به زائران اربعین
کد خبر: 3843544
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به زائران اربعین

گروه شهرستان‌ها ــ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در سه حوزه کشور، استان و شهرستان به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود.

خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر در 4 پایانه مرزی خراسان رضوی به زائران اربعین حسینیاسماعیل بهمن آبادی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: امسال از 13 الی 30 مهرماه به مدت 17 روز 42 نفر از نیروهای امدادی این جمعیت در چهار پایانه مرزی این استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی مستقر و آماده هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در عراق افزود: همچنین امسال برای بهتر برگزار کردن همایش پیاده‌روی اربعین حسینی 81 دستگاه آمبولانس به شهرهای عراق، سامراء، نجف، کاظمین، کربلا و نیز در طول مسیر عزاداران در کشور عراق اعزام شده است.

بهمن‌آبادی بیان کرد: برای این مدت 1536 نفر پزشک متخصص، عمومی، پرستار و نیز 140 مترجم برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در کشور عراق مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: سال گذشته 175 نفر روز پزشک و پرستار به 710 زوار اربعین حسینی به‌صورت سرپایی و انتقال به مراکز درمانی ارائه خدمات کردند.

وی گفت: در سال گذشته 113 میلیون ریال خدمات دارویی هزینه داشته که امسال امید است با توجه ویژه خیران در این راستا خدمت‌رسانی در این حوزه بهتر از قبل انجام شود.

انتهای پیام

captcha