افتتاح میز خدمت اداره‎کل اوقاف خراسان رضوی
کد خبر: 3844000
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

افتتاح میز خدمت اداره‎کل اوقاف خراسان رضوی

گروه فرهنگی ــ میز خدمت اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونان اوقاف استان افتتاح شد و فعالیت دائمی خود را جهت تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع آغاز به‌کار کرد.

افتتاح میز خدمت اداره‎کل اوقاف خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، میز خدمت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی امروز، 31 شهریورماه با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره‌کل اوقاف استان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در این مراسم اظهار کرد: ممکن است افراد در زمینه وقف سؤالاتی چون تغییر کاربری ملک وقفی و یا در خصوص ملک وقفی استیجاری داشته باشند؛ لذا ضرورت میز خدمت ضروری به نظر می‌رسید.

وی ادامه داد: میز خدمت با استفاده از افراد مجرب در زمینه فعالیت‌های اوقاف باید ضوابط و دستورالعمل‌ها را به مراجعه‌کنندگان توضیح دهد.

احمدزاده با بیان اینکه اکنون هیچ مشاوره‌ای در این بخش وجود ندارد، اظهار کرد: میز خدمت علاوه بر تسهیل ارتباط بین ارباب رجوع و بخش‌های مختلف ادارات، می‌تواند افراد مراجعه‌کننده در خصوص فعالیت‌های اوقاف را راهنمایی کند.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در میز خدمت، تصریح کرد: تلاش شود افراد در بدنه اداری نچرخند و کارشان تسهیل شود.

وی گره باز کردن از کار مردم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: پیامبراکرم(ص) فرمودند: کسی که در رفع گرفتاری برادر مؤمن خود تلاش کند گویا خداوند را صدها سال عبادت کرده در حالی که روزها روزه و شب‌ها به نماز مشغول بوده است.

احمدزاده خطاب به کارکنان در جایگاه میز خدمت، بیان کرد: وقتی شما در جایگاه میز خدمت تلاش می‌کنید تا فرد مراجعه‌کننده حقوق وقف را به نحو شایسته‌ای ادا کند، این حدیث شامل حال شما نیز می‌شود.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: خدمت‌رسانی در میز وقف موجب ارتقاء و رضایتمندی ارباب رجوع در بخش پاسخگویی به مردم باشد.

وی بر همکاری معاونان و رؤسای ادارات مشهد با این میز تأکید کرد و افزود: با همکاری ادارات ضعف‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخگویی لازم داده می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: میز خدمت تنها به معنای پاسخ مثبت به مراجعه‌کننده نیست، گاهی اوقات منع قانونی در درخواست مراجعه‌کننده وجود دارد که البته همان منع قانونی باید با یک زبان ملایم بیان شود.

انتهای پیام

captcha