مردم خراسان‌جنوبی حرف اول را در کار خیر می‌زنند
کد خبر: 3845053
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

مردم خراسان‌جنوبی حرف اول را در کار خیر می‌زنند

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگرچه خراسان‌جنوبی در یک شرایط استثنایی قرار دارد و جزء استان‌های کم برخوردار شمرده می‌شود، اما فرهنگ، دیانت، ایمان، احساس مسئولیت مردم این خطه در انواع مسائل خیر، حرف اول را می‌زند و این مایه خوشبختی است.

مردم خراسان‌جنوبی حرف اول را در کار خیر می‌زنندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته 3 مهرماه، در دیدار با رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: برخی از نهادهای انقلابی توانسته‌اند آن شأن افتخار انقلابی‌ خود را حفظ کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته شئون انقلابی خود را حفظ کند که امروز به آن افتخار می‌کنیم، فعالیت‌های بسیج نیز در قالب‌های مختلفی که از اول انقلاب، تاکنون بوده به عنوان یک فرهنگ انقلابی، قابل ستایش است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: ما اکنون در شرایط عادی نیستیم چراکه تحریم و فشارهای اقتصادی همواره وجود دارد.

عبادی اظهار کرد: متاسفانه در برخی مواقع به وسیله عناصر داخلی، کارشکنی‌هایی صورت می‌گیرد تا جامعه ما را از این طریق بر زمین بزنند لذا جهاد نیروها در این حوزه بسیار باارزش است.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته بسیاری از نیروهای توانمند کشور را در جنگ، عملیات‌های منافقین و ترورها از دست داده‌ایم که اگر امروز آن‌ها می ماندند، شرایط بسیار مساعدتر بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که با کمال از خودگذشتگی بی پروا از همه هستی خود بگذرند و تا مرز شهادت پیش روند و دشمن را نیز ناکام گذارند، مقامشان بالاتر از شهادت است.

عبادی ادامه داد: خبرهای خوشی که در رابطه با مسکن، معیشت و اشتغال از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) داده می‌شود، بسیار با ارزش و خوشحال کننده است.

وی افزود: اگرچه خراسان جنوبی در یک شرایط استثنایی قرار دارد و جزء استان‌های کم برخوردار شمرده می‌شود، اما فرهنگ، دیانت، ایمان، احساس مسئولیت مردم این خطه در انواع مسائل خیر، حرف اول را می‌زند و این مایه خوشبختی است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و کمیته امداد از نهادهای انقلابی هستند که توانسته‌اند در این سال‌ها شئون انقلابی خود را حفظ کنند و مایه افتخار هستند.

انتهای پیام

 

captcha