برگزاری «دوره آموزش مبلغان بومی» در سمنان
کد خبر: 3845618
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

برگزاری «دوره آموزش مبلغان بومی» در سمنان

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف سمنان از برگزاری دوره آموزش مبلغان بومی استان خبر داد و گفت: ۷۰ مبلغ در این دوره حضور پیدا کردند.

برگزاری «دوره آموزش مبلغان بومی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، عصر روز گذشته، 6 مهر در حاشیه برگزاری دوره آموزش مبلغان بومی استان، از برگزاری دوره آموزش مبلغان بومی خبر داد و گفت: ۷۰ مبلغ در این دوره حضور یافتند که این دوره با حضور مبلغان بومی، مشاوران مراکز وقف، ائمه جماعات بقاع متبرکه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، متذکر شد: این نخستین برنامه آموزشی سال جاری برای مبلغان و جامعه هدف از سوی اوقاف بود که با حضور کارشناس مسائل دینی مذهبی حجت‌الاسلام سلطانی برگزار شد که در این راستا  بیش از ۷۰ مبلغ در این دوره آموزشی حضور داشتند و سبک کارگاهی و پرسش و پاسخ در زمره ویژگی‌های بارز این دوره آموزشی بود.

عرفانی یادآور شد:  پرسش و پاسخ، ارائه مباحث تخصصی در حوزه وقف و پاسخ به پرسش‌های حضار در زمره برنامه‌های این دوره آموزشی بوده است، سخنرانی یکی از معتبرترین روان‌پزشکان کشور در حوزه مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی و نیز تربیت فرزند بخش دیگری از این کارگاه یک روزه بود.

انتهای پیام

captcha