«انجام درست مسئولیت» مصداق رعایت تقوا برای مسئولان است
کد خبر: 3845940
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

«انجام درست مسئولیت» مصداق رعایت تقوا برای مسئولان است

گروه معارف ـ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه تقوا برای هر فردی منحصربه‌فرد است، یادآور شد: به‌جز واجبات و در رأس آن‌هم نماز تقوای امروز برای من و شما در درجه اول انجام دادن مسئولیت و توجه به نحوه اجرای درست آن است.

«انجام درست مسئولیت» مصداق رعایت تقوا برای مسئولان استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان هفتم مهرماه در جلسه درس اخلاق مدیران استان که در استانداری همدان برگزار شد با دعوت به رعایت تقوا اظهار کرد: هیچ ذخیره‌ای در آخرت به‌اندازه تقوا سفارش نشده است.
وی با اشاره به این‌که دنیای مادی فانی است، خاطرنشان کرد: در قیامت چند دسته بسیار حسرت می‌خورند یکی از آن‌ها گروهی است که در دنیا تنها مشغول جمع‌کردن مال بوده و هیچ انفاقی در راه خدا نداشته است.
امام‌جمعه همدان افزود: انسانی زمانی که از دنیا می‌رود تازه متوجه می‌شود که خبر اصلی در آن‌طرف است و در شب اول بیدار می‌شود و می‌فهمند که هیچ خبری در این دنیا نبوده است.
وی بابیان این‌که بیدار شدن در شب اول قبر بسیار دیر است و راه بازگشتی وجود ندارد، یادآور شد: بزرگان دین و علمای ما بارها بر این موضوع تأکید داشته‌اند که انسان هر چه زودتر بیدار شود و هدف خود را از زندگی متوجه شود.
حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: بیدار شدن به معنی فهم حقیقت‌ها است و پاسخی به سؤال‌های اساسی که ما از کجا آمده‌ایم؟ در کجا قرار داریم؟ و به کجا خواهیم رفت؟ است.
وی حضور در قبرستان را بهترین درس عبرت برای انسان‌ها دانست و گفت: اگر می‌شد از همه‌کسانی که امروز در بین ما نیستند بپرسیم چه چیزی در آن دنیا به درد شما می‌خورد مطمئناً همه آن‌ها می‌گفتند بهترین چیز برای قیامت تقوا است.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه تقوا برای هر فردی منحصربه‌فرد است، یادآور شد: به‌جز واجبات و در رأس آن‌هم نماز تقوای امروز برای من و شما در درجه اول انجام دادن مسئولیت و توجه به نحوه اجرای درست آن است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باید بدانند که این مقام فرصتی از جانب خداوند به آن‌ها است که می‌توان با آن ابدیت خود را تأمین کنند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha