استفاده از ظرفیت مبلغان طرح هجرت برای تبلیغ در مدارس روستایی
کد خبر: 3845942
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

استفاده از ظرفیت مبلغان طرح هجرت برای تبلیغ در مدارس روستایی

گروه فرهنگی ــ معاون حوزه علمیه لرستان با اشاره به استفاده از ظرفیت مبلغان طرح هجرت برای تبلیغ در مدارس روستاهای محل تبلیغ، گفت: مبلغان طرح هجرت در روستاها تلاش می‌کنند تا علاوه بر تبلیغ در مساجد، آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت(ع) را در مدارس روستاهای محل تبلیغ خود میان دانش‌آموزان نهادینه کنند.

استفاده از ظرفیت مبلغان طرح هجرت برای تبلیغ در مدارس روستاییبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد ولی‌پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان امروز، هشتم مهر در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه استان در روستاها، گفت: تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب»، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های ازدواج آسان و آگاهانه با عنوان طرح «پیوند آسمانی» و ایجاد هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین سرفصل‌های تبلیغی مبلغان طرح هجرت در روستاهاست.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی برای مبلغان طرح هجرت، افزود: قطعاً برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی برای مبلغان می‌تواند در تبلیغ اثربخش و کارآمد مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام ولی‌پور در ادامه با اشاره به این‌که امسال تلاش شده است از ظرفیت مبلغان طرح هجرت برای تبلیغ در مدارس روستاهای محل تبلیغ استفاده شود، اضافه کرد: مبلغان طرح هجرت در روستاها تلاش می‌کنند تا علاوه‌بر تبلیغ در مساجد آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت(ع) را در مدارس روستاهای محل تبلیغ خود بین دانش‌آموزان نهادینه کنند.

وی یادآور شد: تلاش حوزه علمیه لرستان بر این است که کیفیت تبلیغ در مدارس امین ارتقا یابد و با جذب مبلغان کارآمد و با انگیزه شاهد رشد و پویایی تهذیبی آموزشی دانش‌آموزان باشیم.

انتهای پیام

 

انتهای پیام
captcha