حمایت قانونی از کارآفرینان قمی سرلوحه کار مدیران باشد
کد خبر: 3845983
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
استاندار قم:

حمایت قانونی از کارآفرینان قمی سرلوحه کار مدیران باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ بهرام سرمست وجود طرح‌های اشتغال‌زایی و تولید محور و نیز پروژه‌های حوزه انرژی خورشیدی، در بین این طرح‌ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: انعطاف و حمایت قانونی سرلوحه کار مدیران در برخورد با کارآفرینان باشد.

حمایت قانونی از کارآفرینان سرلوحه کار مدیران باشدبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم، شب گذشته در جلسه کمیسیون بررسی طرح‌های غیر کشاورزی استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های تولیدی، اظهار کرد: اهتمام استان ایجاد بستر مناسب برای جذب و حضور سرمایه گذاران و نقش آفرینی در حوزه اقتصادی است.

استاندار قم با اشاره به وجود برخی موارد حقوقی در تمدید اجاره و انتقال اراضی ملی به بخش خصوصی در چارچوب قانون، افزود: طرح این موارد در جلسه کمیسیون بررسی طرح‌های غیر کشاورزی و حضور تمام دستگاه‌های متولی فرصتی برای حل این مسائل و حمایت از تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

سرمست وجود طرح‌های اشتغال‌زایی و تولید محور و نیز پروژه‌های حوزه انرژی خورشیدی، در بین این طرح‌ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: انعطاف و حمایت قانونی سرلوحه کار مدیران در برخورد با کارآفرینان باشد.

یادآور می‌شود، کمیسیون بررسی طرح‌های غیر کشاورزی که به بررسی اجاره و انتقال اراضی ملی خارج از شهرها به بخش خصوصی در قالب طرح‌های غیر کشاورزی می‌پردازد با نمایندگی اداره‌کل جهاد کشاورزی استان از سوی دولت برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه تمدید اجاره وانتقال قطعی زمین جهت  اجرای طرح‌هایی چون ایجاد کارگاه شستشو شن و ماسه، تولید گرانول و تولید پانل های خورشیدی بررسی و تصویب شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha