جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3846748
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ جشن عاطفه‌ها به صورت همزمان در تمامی مدارس استان اردبیل با حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز، دهم مهرماه در جشن عاطفه‌ها در اردبیل، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اردبیل برگزار شد که هدایای جمع‌آوری‌شده با تشخیص مدیران مدارس در جهت تامین نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان نیازمند صرف خواهد شد.

وی افزود: نگرش و فرهنگ برگزاری این برنامه بسیار حائز اهمیت است و در واقع هدف از برگزاری این برنامه فرهنگ‌سازی است و وقتی یک دانش‌آموز مبلغ هرچند ناچیزی را در راستای کمک به همنوع خود هدیه می‌کند حس بسیار مثبتی در وجودش ایجاد می‌شود.

ناصریی بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت مکلف به تربیت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی و تبیین آموزه‌های دینی است تا فرهنگ کمک به همنوعان در جامعه بیش از پیش ترویج یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: مدیران مدارس تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزانی که این کمک‌ها را دریافت می‌کنند ناشناخته باشند تا حس بدی در آن‌ها به‌وجود نیاید و عزت نفس آن‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان آموزش و پرورش گفت: سیاست اصلی وزارت آموزش و پرورش، مدرسه محوری است و مدیران مدارس نقش مهمی در تربیت آینده‌سازان کشور دارند.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل نیز در این جشن با بیان اینکه امروزه دشمنان ایران اسلامی در جنگ اقتصادی سفره‌های مردم را هدف قرار داده‌اند، اظهار کرد: با وجود مردمی بخشنده و خیرین نیک‌اندیش ایران، دشمنان هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه کمک‌های خیرین در ۶ ماهه نخست سال نسبت به زمان مشابه در سال قبل ۶۵ درصد افزایش یافته است، افزود: ۶ هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند که موفق شدیم با هدایای جمع‌آوری شده در مرحله اول جشن عاطفه‌ها، تمامی لوازم‌التحریر این دانش‌آموزان را تأمین کنیم.

انتهای پیام
captcha