بینش دینی ملت در سایه رهبری مقتدر؛ مهم‌ترین پدافند غیرعامل
کد خبر: 3846762
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

بینش دینی ملت در سایه رهبری مقتدر؛ مهم‌ترین پدافند غیرعامل

گروه شهرستان‌ها ــ مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی، گفت: پس از هشت سال جنگ تحمیلی امروز دشمن جنگ اقتصادی را با فشار تحریم‌ها به ملت ایران، آغاز کرده است، بینش دینی ملت ایران در سایه رهبری مقتدر مهم‌ترین پدافند غیرعامل به‌شمار می‌رود.

بینش دینی ملت ایران در سایه رهبری مقتدر مهمترین پدافندغیرعامل است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علیرضا قامتی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، در شورای اداری شهرستان تایباد که ظهر امروز، 10 مهرماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب به‌دنبال ضربه زدن به این نظام بوده‌اند و هر دوره با یک شیوه جدید ظلم به ملت ایران را طراحی کردند اما اعتقادات مردم با رهنمودهای رهبری در مقابل فتنه آنان پیروز بوده است.

وی با اشاره به نقش رسانه در تبیین پدافند غیرعامل بیان کرد: اگر مردم با این مهم آشنا شوند و اهداف آن را بشناسند، خواهند فهمید اگر امروز سختی وجود دارد باید با انسجام و همدلی و حفظ اعتقادات دینی آن را رفع کرد. برای حفظ این نظام جوانان زیادی از خون خود گذشتند.

قامتی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس 40 کشور به‌صوت مستقیم و غیرمستقیم با ایران جنگیدند و صدام را حمایت کردند، اما پس از گذشت این دوران ملت ایران با راهنمایی‌های امام راحل(ره) توانستند بر دشمنان پیروز شوند و دست ناپاک آن‌ها را از خاک کشور کوتاه کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی بیان کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی ثمره مقاومت، ایستادگی، همدلی و وحدت زنان، مردان، جوانان، نوجوانان، کسبه و... است که همه یک‌صدا گوش به فرمان امام راحل(ره) کنار نیروهای مسلح در مقابل دشمن ایستادند.

وی بیان کرد: تشکیل ارتش 20 میلیونی از مردمی که از جان و مال خود برای حفظ نظام مقدس اسلامی گذشتند، شکست بزرگی برای آمریکا و دولت‌های دست نشانده‌اش بود. آمریکا جنگ تحمیلی را با شکست تمام کرد و امروز در برهه‌ای دیگر جنگ اقتصادی را آغاز کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: زنان و مردان امروز از نسل ائمه‌ای هستند که در برابر ظلم ایستادگی کردند و خفت و خواری را قبول نکردند. برای این عزت و اقتدار سختی‌های فراوانی کشیده شده و خون‌های باارزشی تقدیم گشته باید آن را با تمام قوا حفظ کرد.

پدافند غیرعامل، بازدارندگی مقابل تهدیدات است

در ادامه شورای اداری امروزمحسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد، طی سخنانی گفت: شناخت کامل و دقیق پدافند غیرعامل در این منطقه با وجود ضرورت‌هایی که شرایط مرزی بودن در آن فراهم کرده، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه آخر صفر و استقبال از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: شهرستان تایباد به عنوان اولین محل اسقبال از زائران اربعین حسینی که از کشور افغانستان وارد خاک ایران می‌شوند به‌شمار می‌رود، از این رو باید تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زوار حسینی در مرز دوغارون فراهم شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز برای اولین بار از دانش‌آموزان مدارس شهرستان دعوت کردیم تا در جلسات شورای اداری حضور یابند و بدین وسیله با اقدامات اجرایی در جامعه بیشتر آشنا شوند.

در ادامه سرهنگ علی‌اکبر قربانی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: ما ادعا داریم حافظ نظم و امنیت عمومی هستیم، ماموران این فرماندهی تمام توان خود را به صورت شبانه‌روزی برای اثبات این ادعا به کار برده‌اند.

قربانی بیان کرد: هفته ناجا فرصتی برای نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح در سایه رهبری مقتدر است تا بار دیگر به دشمنان عزت و سربلندی ایران اسلامی را گوشزد کنند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی، «پلیس هوشمند، امین مردم» است، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ناجا مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم است، فضای مجازی فرصتی برای رسیدن دشمن به اهدافش به‌شمار می‌رود از این رو بالابردن آگاهی همگانی این بستر را برای راهبرد اهداف دشمنان ناامن می‌کند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha