پیش‌بینی استقبال از ۱۰ هزار زائر آذری اربعین در موکب پایانه مرزی بیله‌سوار
کد خبر: 3846972
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

پیش‌بینی استقبال از ۱۰ هزار زائر آذری اربعین در موکب پایانه مرزی بیله‌سوار

گروه اجتماعی- مدیر اجرایی موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان بیله‌سوار از پیش‌بینی استقبال از ۱۰ هزار زائر اربعین از کشور آذربایجان در موکب پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد.

پیش‌بینی استقبال از ۱۰ هزار زائر آذری اربعین در موکب پایانه مرزی بیله‌سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر پورعطا، مدیر اجرایی موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان بیله‌سوار، ظهر امروز، ۱۱ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موکب پایانه مرزی بیله‌سوار برای چهارمین سال متوالی در راستای استقبال از زائران حضرت اباعبدالله(ع) از کشور جمهوری آذربایجان فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: در راستای استقبال و پذیرش زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) از کشور جمهوری آذربایجان برای چهارمین سال متوالی موکب مرزی حضرت سید الشهدا(ع) در پایانه مرزی بیله‌سوار فعالیت خواهد کرد.
وی گفت: پذیرایی از زائران، ذبح قربانی در هنگام ورود کاروان‌های اربعین، پاسخ‌گویی به سوالات شرعی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا، اقامه نماز جماعت و اسکان زائران از جمله برنامه‌های این موکب است.
مدیر اجرایی موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: این موکب با حمایت‌های نقدی و غیرنقدی مردم حسینی شهرستان بیله‌سوار برپا شده و ریالی از اعتبارات دولتی برای برپایی این موکب هزینه نشده است.
پورعطا با اشاره به پذیرش ۵ هزار زائر اربعین از کشور جمهوری آذربایجان در سال گذشته توسط موکب مرزی سیدالشهدا(ع) بیله سوار، گفت: امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار زائر آذری جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از این مرز عبور کنند.
وی تصریح کرد: مردم حسینی و خیر استان می‌توانند احسانات و نذورات نقدی خود را به موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) بیله‌سوار واریز کرده و در این اقدام فرهنگی مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha