ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بهترین روش اصلاح زندانیان است
کد خبر: 3847054
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹

ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بهترین روش اصلاح زندانیان است

گروه اجتماعی- مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: تبیین و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) در بین زندانیان بهترین روش اصلاح و تربیت در زندان‌ها است و باید مورد توجه قرار گیرد.

ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بهترین روش اصلاح زندانیان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، عصر امروز، ۱۱ مهرماه در جلسه بررسی پرونده زندانیان، اظهار کرد: بررسی فرد به فرد پرونده زندانیان و رسیدگی مستمر به وضعیت قضایی آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر ارایه خدمات بهتر و بیشتر به زندانیان تصریح کرد: باید این مهم مورد توجه متولیان و مسئولان در این حوزه قرار گیرد.
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با اشاره به آغاز ماه صفر گفت: صبر و استقامت در برابر بلا و مصیبت بود که توانست پیام عاشورا را به همه عالم رسانده و یزید را رسوا کند و صبر و پایداری حضرت زینب بود که توانست حکمت عاشورا را تا به امروز منتقل کند.
فتحی با اشاره به توصیه قرآن کریم و حضرات معصومین به صبر بیان کرد: از مددجویان انتظار می‌رود با توکل به خداوند و امید به رحمت و مغفرت الهی از فرصت حضور در زندان و صبر در برابر مشکلات پیش آمده برای تدبر در امور معنوی استفاده کنند و با پالایش روح از زندان خارج شوند.
وی با اشاره به کمبود نیرو و امکانات در زندان‌ها افزود: نگاه معنوی به زندانبانی اسلامی مبنای تحول روحی و روانی زندانیان بوده و تبیین سیره عملی حضرات معصومین و ائمه اطهار(ع) از بهترین روش‌های اصلاح و تربیت است.
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل سیاست زندان‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری ریاست قوه قضائیه را راهکاری عملی برای کاستن از حجم جمعیتی زندان‌ها دانست و اظهار کرد: همکاری و عزم جدی مسئولان ارشد قضایی استان برای حل مشکلات مددجویان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها شایسته قدردانی است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha