شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری؛ از عوامل پاشیدگی کانون زندگی
کد خبر: 3847173
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری؛ از عوامل پاشیدگی کانون زندگی

گروه شهرستان‌ها ــ امام جمعه تایباد با بیان اینکه عدم کنترل رفتار و شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری‌ها سبب از هم پاشیدن کانون زندگی و خانواده خواهد شد، گفت: برای انجام هر کاری بهتر است اعضای خانواده با یکدیگر مشورت کنند و برای تصمیم گرفتن در امور مختلف با درایت اقدام کنند.

زن پاکدامن و صالح برترین گنج در زندگی است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملکی ابرده، امام جمعه تایباد در مراسم عزاداری حضرت رقیه(س) که شامگاه گذشته، 12 مهرماه در مکتب حضرت رقیه(س) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زن صالح کسی است که قلبی سالم داشته باشد و دلش کانون کبر، غرور، شهوت و بی‌بند و باری نباشد، اعضا و جوارحش سالم باشد، یعنی با زبان، چشم، گوش، دست و پایش گناه نکند، خدمت صادقانه انجام دهد و شرور نباشد.

وی ادامه داد: عدم کنترل رفتار و شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری‌ها سبب از هم پاشیدن کانون زندگی و خانواده خواهد شد. برای انجام هر کاری بهتر است اعضای خانواده با یکدیگر مشورت کنند و برای تصمیم گرفتن در امور مختلف با درایت اقدام کنند.

خطیب جمعه تایباد در ادامه سخنان خود بیان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در زندگی افراد به وجود می‌آید، ناشی از دهن‌بینی، لجاجت، خودبینی و تنبلی است.

ملکی، عجله در چهار امر را ضروری دانست و مطرح کرد: این چهار عامل شامل عجله در توبه گناهان، ادای دِین، پذیرایی از مهمان و تدفین میت است.

بنا بر این گزارش، همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) همایش ریحانة‌الحسین(ع) رقیه سه ساله با حضور پرشور بانوان و کودکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد برگزار شد.

قرائت قرآن، زیارت گلزار شهدای گمنام دفن شده در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد، سخنرانی مذهبی به سبک کودکانه، بیان داستان واقعه کربلا برای کودکان، دکلمه‌خوانی و مرثیه‌سرایی توسط مداحان اهل‌ بیت(ع) گروه عصر انتظار اعزامی از مشهد از جمله برنامه‌هایی بود که در همایش بزرگداشت حضرت رقیه(س) در تایباد برگزار شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha