۱۱۰ باب نمازخانه در مدارس استان اردبیل احداث می‌شود
کد خبر: 3847610
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

۱۱۰ باب نمازخانه در مدارس استان اردبیل احداث می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: براساس تصویب شورای آموزش و پرروش استان ۱۱۰ باب نمازخانه در مدارس استان اردبیل احداث می‌شود.

۱۱۰ باب نمازخانه در مدارس استان اردبیل احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، شب گذشته، ۱۳ مهرماه در جلسه کمسیون آموزش عمومی قرآن کریم استان اردبیل، اظهار کرد: شورای آموزش و پرروش استان احداث ۱۱۰ باب نمازخانه در مدارس استان را به تصویب رسانده است.
وی گفت: در این خصوص ۴۶ باب نمازخانه در حال احداث می‌باشد که از این تعداد ۱۶ باب در سال تحصیلی جدید تحول آموزش و پرورش داده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه سیاست‌های آموزش و پرورش در راستای تعمیق فرهنگ قرآنی است، تصریح کرد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر اساس آموزه‌های قرآنی تدوین شده است.
ناصری با اشاره به رابطه سند تحول بنیادین با گام دوم انقلاب بیان کرد: آموزش و پرورش به دنیال تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است که در این خصوص جهت توسعه نماز، قران و عترت در مدارس برش استانی و منطقه‌ای تدوین شده است.
وی ارتباط نزدیک مدارس با مساجد را یادآور شد و گفت: در سند تحول نگاه ویژه‌ای به ارتباط مدارس با مساجد و اماکن مذهبی دیده شده تا دانش‌آموزان در کنار تعلیم و تربیت، سبک زندگی اسلامی و ایرانی خود را نیز تقویت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش بایستی با تمامی نهاد‌هایی که در عرصه قرآنی فعالیت می‌کنند، تعامل و همکاری داشته باشد، افزود: حوزه‌های درون سازمانی آموزش و پرورش نیز اگر فعالیت‌هایی در زمینه نماز و قرآن انجام می‌دهند، بایستی با معاونت فرهنگی و هنری اداره کل هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha