نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل است
کد خبر: 3847839
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل است

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی گفت: نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بوده و بانوان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند.

نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل است

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان غربی، صفیه محمودزاده، مسئول بسیج جامعه زنان استان، امروز عصر، 14 مهرماه، در دیدار با مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و به پاس احترام به جايگاه بانوان بسيجي در پاسداري و پشتيباني از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ومجاهدت در حفظ و صيانت از انقلاب اسلامي و ارزشها و دستاوردهاي آن، اظهار کرد: دوران انقلاب اسلامی و دفاع هشت ساله بی تردید از درخشان ترین صحنه های تاریخ این مقطع از مبارزات ملت ایران است .

وی افزود: اقشار و افراد مختلف در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند که در این میان علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع ‌کردند.

محمودزاده تصریح کرد: بانوان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی بیان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی رهبری و تکیه بر ایشان است و بانوان همیشه تکیه گاه محکمی برای انقلاب اسلامی بوده اند و این را ثابت کرده‌اند.

وی در پایان سخنان خود الگوی سوم زن مسلمان ایرانی اسلامی را طبق فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، گفتمان زن حقیقی عنوان کرد  و بر لزوم تشریح و تبیین الگوی سوم زن برای زنان جهان تأکید نمود.

این دیدار با اهدای چفیه و کتاب یادنامه زنان شهیده آذربایجان غربی و مفسران استقامت، شرح ایثارگری های زنان استان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پریسا علیلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و هیئت همراه پایان یافت.

انتهای پیام
captcha