نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می‌شود
کد خبر: 3847954
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
همزمان با هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز؛

نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را ۲۹ مهر تا ۴ آبان اعلام کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات استان و رسانه‌های دیجیتال نیز همزمان با این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 15 مهرماه در نشست هماهنگی کمیته‌های برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را ۲۹ مهر تا ۴ آبان اعلام کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات استان و رسانه‌های دیجیتال نیز همزمان با این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در عین اینکه تفرجگاه اهالی فرهنگ و ادب و علم است، محل تعامل اندیشه و نضج افکار نیز محسوب می‌شود.

محمدپور افزود: پس از 16 دوره‌ برگزاری، این نمایشگاه در هفدهمین دوره‌ برگزاری، جوان و پرنشاط بوده و به همین جهت جوانان صاحب فکر، اصلی‌ترین مطالبه‌گران این نمایشگاه هستند.

مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی، ارتقای سطح آگاهی و دانایی افراد جامعه را از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری نمایشگاه کتاب عنوان کرد و گفت: در دنیای امروز سطح توسعه‌ فرهنگی کشورها با معیار مطالعه و کتاب سنجیده می‌شود و یکی از نقش‌های مهم نمایشگاه‌های کتاب، تبادل فرهنگی و یادگیری از یکدیگر و همچنین تأثیر متقابل افکار و اندیشه‌ها بر یکدیگر است و به عبارتی از طریق نمایشگاه کتاب می‌توانیم نشان دهیم که در جامعه متنوع ایرانی، اهل قلم در تعامل با یکدیگر بوده و تفکرات متنوع می‌توانند خود را بروز دهند.

محمدپور تشریح کرد: طی برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، همواره شاهد استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و به‌ویژه جوانان از این نمایشگاه بوده‌ایم و این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت و جایگاه کتاب‌خوانی در جامعه ایرانی است و ما باید برای ارتقای این فرهنگ اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha