برگزاری کلاس‌های «خطابه‌خوانی» در لنده
کد خبر: 3848028
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

برگزاری کلاس‌های «خطابه‌خوانی» در لنده

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر جامعةالقرآن مصباح‌الهدی لنده برگزاری کلاس‌های خطابه‌خوانی را از برنامه‌های در دست اجرای مؤسسه عنوان کرد.

برگزاری کلاس‌های «خطابه‌خوانی» در لنده

اکرم دیدگاه، مدیر جامعةالقرآن مصباح‌الهدی لنده در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، اظهار کرد: این جامعةالقرآن ویژه دختران خردسال از سال 86 با کسب مجوز از ارشاد اسلامی با حضور 4 نفر مربی فعالیت خویش را آغاز کرده است.

وی حفظ موضوعی قرآن، کلاس‌های اخلاق، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ ترتیبی، حفظ حدیث‌ها، احکام و مفاهیم ویژه والدین را از برنامه‌های اجرایی جامعةالقرآن لنده ذکر کرد.

مدیر جامعةالقرآن مصباح‌الهدی لنده ختم قرآن، جلسات هفتگی قرآن، محفل انس با قرآن و خطابه‌خوانی را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام اعلام کرد.

دیدگاه افزود: اساتید قرآنی فوق‌العاده نیز در این شهرستان وجود دارد که با برنامه‌ریزی و اعتبار مالی می‌توان از آن‌ها نهایت استفاده را برد اما متأسفانه قرآن رو به فراموشی است و به آن توجهی نمی‌شود، لازم است خیران قرآنی شناسایی شوند.

مدیر جامعةالقرآن مصباح‌الهدی لنده با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها مؤسسه قرآنی است که در این شهرستان فعالیت می‌کند، نبود اجاره مکان، میز، صندلی و فرش مناسب برای خردسالان قرآن‌آموز را از جمله مشکلات مؤسسه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha