گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع)
کد خبر: 3848092
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع)

گروه جلسات و محافل ــ شانزدهمین کرسی تلاوت قرآن شهرستان اسلامشهر شامگاه 14 مهرماه در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، شانزدهمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد شهید احمد پورحسین برگزار شد.
در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، سرهنگ کرمی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر در رابطه با هفته ناجا و وظایف خطیر نیروی انتظامی به سخنرانی پرداخت. همچنین، عسگریان، رئیس بنیاد شهید شهرستان نیز در سخنانی زندگینامه و مناجات‌نامه شهید احمد پورحسین را برای حضار در مراسم قرائت کرد.
همچنین، پس از ارائه محفظات قرآنی توسط مهدی میریشی، حافظ نوجوان اسلامشهری، مرتضی شکوری، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که استقبال فراوان حضار را به همراه داشت.
در ادامه نیز برنامه تجلیل از خانواده و پدر شهید پورحسین با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر ازجمله فرمانده نیروی انتظامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha