موافقت استانداری خراسان رضوی با ایجاد دبیرخانه دائمی زائران پیاده
کد خبر: 3848375
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

موافقت استانداری خراسان رضوی با ایجاد دبیرخانه دائمی زائران پیاده

گروه اجتماعی ــ سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) از موافقت معاونت استانداری خراسان رضوی با ایجاد دبیرخانه دائمی زائران پیاده خبر داد.

موافقت معاونت استانداری با ایجاد دبیرخانه دائمی زائران پیادهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع)، روز گذشته، 15 مهرماه در حاشیه همایش مدیران ایستگاه‌های صلواتی محورهای مسیر مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 180 نفر از مدیران و مسئولین ایستگاه‌های صلواتی خدمت‌رسان زائران پیاده امام رضا(ع) در 6 محور ورودی به مشهد به منظور شناسایی نقاط ضعف و ایجاد هماهنگی برای تجهیز ایستگاه‌های صلواتی در مسیر و ارائه خدمات بهتر در این همایش حضور یافتند.

وی افزود: بنای اصلی از برگزاری این همایش، آشنایی مدیران ایستگاه‌های صلواتی مسیرهای منتهی به مشهد در ایام پایانی ماه صفر با نحو پذیرش زائران در ایستگاه از طریق سامانه‌های جمعیت خدمتگزار، نحو خدمات بهداشتی، اسکان برون شهری، وضعیت استقرار و تردد در جاده‌ها، استفاده از ظرفیت فرهنگی بوجود آمده و بیمه پایگاه‌های خدمت‌رسانی بود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) تشریح آسیب‌شناسی در حوزه‌های خدمت‌رسانی جاده‌ای، توجه به مسائل فرهنگی، ایمنی بهداشتی و امنیتی، حفظ محیط‌زیست، نحوه تردد وسایل نقلیه در هنگام حضور زائرین در جاده‌ها و همکاری با پلیس را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

رضایی اظهار کرد: همچنین از سوی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری با پیشنهاد مدیران شرکت‌کننده در همایش، با ایجاد دبیرخانه دائمی زائران پیاده در اداره‌کل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی موافقت شد.

یادآور می‌شود که تشریح اقدامات مدیران کل امور رفاهی و امور فرهنگی معاونت زیارت استانداری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پلیس راهور و آمادگی دستگاه‌ها برای پذیرائی از زائران پیاده و انتظارات مدیران ایستگاه‌های صلواتی از دستگاه‌های مسئول در این همایش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha