ارسال ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم کرمانشاه و زاهدان
کد خبر: 3848830
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

ارسال ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم کرمانشاه و زاهدان

گروه اجتماعی ــ رئیس آموزشکده سمای واحد کرج از ارسال یک هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم استان‌های کرمانشاه و زاهدان خبرداد.

ارسال 1000 بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم

سیاوش عبادی، رئیس دانشکده سمای واحد کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از ارسال یک هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم استان‌های زاهدان و کرمانشاه خبرداد و اظهارکرد: این اقلام با همکاری قرارگاه جهادی رضوان سپاه البرز، خیرین شهرکرج، قرارگاه خاتم‌الانبیا و بسیج اساتید و دانشجویی دانشکده سمای واحد کرج تأمین و به مدارس این مناطق ارسال می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها شامل کوله پشتی، دفتر، کتاب، مدادرنگی، مداد، جامدادی، خطکش، خودکار، تراش و پاک‌کن به تفکیک برای دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم تهیه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ارزش ریالی این اقلام 160 میلیون تومان است، گفت: تمامی لوازم التحریرهای ارسالی، تولید داخلی است تا از تولید داخلی حمایت شود.

عبادی در ادامه از برگزاری اردوهای جهادی این دانشکده سخن به میان آورد و افزود: هرسال تابستان به همت بسیج دانشجویی دانشکده، دانشجویان بسیجی فعال با حضور در مناطق محروم استان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشکده سمای واحد کرج بیان، کرد: امسال نیز طبق روال گذشته در روستای ورآباد از توابع ماهدشت هشت کیلومتر لوله‌کشی آب توسط دانشجویان بسیجی انجام شد که به زودی با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان اساسی‌ترین هدف اردو‌های جهادی را محرومیت‌زدایی دانست و افزود: علاوه بر اینکه اردو‌های جهادی فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی دانشجویان است درسازندگی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم کشور تاثیر بسزایی دارد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha