بودجه هزینه‌ای شش ماهه سال جاری کرمان تخصیص داده شده است
کد خبر: 3849262
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

بودجه هزینه‌ای شش ماهه سال جاری کرمان تخصیص داده شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان با اشاره به اینکه بودجه هزینه‌ای شش ماهه امسال تخصیص داده شده و تخصیص نه ماهه بودجه هزینه‌ای به‌زودی اعلام می‌شود، گفت: ۴۸ درصد تخصیص شش ماهه پرداخت حقوق دستگاه‌ها داده شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، امروز شنبه، 20 مهر در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه برای توسعه پایدار روستاها تکالیف در سطح ملی و استانی مشخص شده، گفت: در این راستا بررسی مطالعات و توسعه روستا به‌صورت منظومه‌ای دنبال می‌شود و عملکرد اقتصادی روستاها به شکل منطقه‌ای و عملکرد متقابل تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مطالعات هزار و 312 روستای استان در قالب 23 منظومه در برنامه قرار گرفته افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیری و انجام مطالعات این روستاها را به‌عهده دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه بودجه هزینه‌ای امسال شش ماهه تخصیص داده شده و تخصیص نه ماهه بودجه هزینه‌ای به‌زودی اعلام می‌شود، بیان کرد: 48 درصد تخصیص شش ماهه پرداخت حقوق دستگاه‌ها داده شده است.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در صدور احکام پرسنلی به‌ویژه کارکنان قراردادی را رعایت نکرده‌اند، تصریح کرد: شرایط همه دستگاه‌ها یکسان دیده شده و تفاوت‌هایی که وجود دارد به مدیریت داخلی هر دستگاه برمی‌گردد.

رودری با اشاره به نگرانی که در جذب اسناد خزانه امسال وجود دارد، تأکید کرد: در استان کرمان تاکنون یک ریال اسناد خزانه دریافتی نداشتیم و برای جذب اسناد خزانه نیاز است که حساسیت بیشتری در استان ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha