حضور بیش از ۷۰ هزار مددجوی کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3849321
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
معاون فرهنگی کمیته امداد خبر داد:

حضور بیش از ۷۰ هزار مددجوی کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین

گروه جامعه ــ معاون فرهنگی کمیته امداد از رشد ۱۱۰ درصدی تعداد مددجویان شرکت‌کننده در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر از مددجویان با کمک مردم نیکوکار در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.

رشد ۱۱۰ درصدی حضور مددجویان کمیته امداد در پیاده‌روی اربعینبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ حجت‌الاسلام علی جعفری، معاون فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ هزار نفر از مددجویان این کمیته در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) شرکت کردند، اظهار کرد: امسال تاکنون ۷۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند که رشد ۱۱۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد افزود: با توجه به اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) جزو منویات مقام معظم رهبری است، مددجویان کمیته امداد با مشارکت خیران به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

وی به کمک‌هزینه اختصاص‌یافته برای مددجویان زائر اربعین اشاره کرد و گفت: از محل کمک‌های مردمی، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان با توجه به استان محل سکونت برای کمک هزینه پیاده‌روی اربعین به مددجویان پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد با تأکید بر اینکه بخش زیادی از این اعتبارات از محل کمک‌های مردمی است، اضافه کرد: به همین منظور کد دستوری #۸۸۸۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۹۸۸۸ برای جذب کمک‌های مردم نیکوکار و اعزام مددجویان به پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته شده است.

جعفری به خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد به تمامی زائران اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و افزود: در حال حاضر موکب‌های کمیته امداد در استان‌های غربی ایلام، خوزستان و کرمانشاه در مسیر زائران حسینی(ع) برپا شده و آماده میزبانی از زوار اربعین است. 

انتهای پیام
captcha